Sheldon C 3186 Report post Posted February 8, 2018 Påminnelse! Mer sjakk, imorgen begynner Carlsen-Nakamura duellen. Kl 16.30 på Nrk, med Andersen, Bae og Grønn. Quote Share this post Link to post
Alkan 498 Report post Posted February 9, 2018 Tragisk med pulsklokke, hva er poenget... Quote Share this post Link to post
KoKo_ 1513 Report post Posted February 9, 2018 Tragisk med pulsklokke, hva er poenget... Kunne se om spillerne er stresset/oppglødd/spent og lignende Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 9, 2018 Tragisk sending i forhold til Tv2, savner Hammer og Lahlum. Irriterende når de begynner å legge ut om rokadens historie mens det blir foretatt 5-6 trekk! Quote Share this post Link to post
KoKo_ 1513 Report post Posted February 9, 2018 Er det bare jeg som synes det er litt makabert med et bilde av gravsteinen til Fischer som bakgrunn i partiene? Quote Share this post Link to post
Alkan 498 Report post Posted February 10, 2018 Herregud. Hva er dette for noe? Make banana great again? Faen for en vits av NRK. Quote Share this post Link to post
toreae 1454 Report post Posted February 10, 2018 Flott. Mer sjakk mindre banan. 1 Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 11, 2018 Carlsen i trøbbel, både tid og stilling Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 11, 2018 Høydramatisk stilling...og fuckings Nrk velger å kjøre et 5 min intervju med bananmannen. Faens dårlig produksjon!! Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 11, 2018 Carlsen tapte og sutret i intervjuet Quote Share this post Link to post
KoKo_ 1513 Report post Posted February 11, 2018 Sutret? Synes han svarte fornuftig og forklarte hvordan han kom i situasjonen? Synes du er mer sutrete i denne tråden. Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 11, 2018 Han løp fra bordet, snakket norsk i intervjuet og gikk når Nakamura ble intervjuet. Jeg synes det er uhøffelig oppførsel. Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 11, 2018 Carlsen presser med sorte brikker, spennende nå! Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 11, 2018 Flott seier til Carlsen Quote Share this post Link to post
Alkan 498 Report post Posted February 11, 2018 Meget sterk seier til Magnus. Han bør lede før vi går til rapid på tirsdag, da blir nok Hikaru enda sterkere til jeg tro. Quote Share this post Link to post
toreae 1454 Report post Posted February 11, 2018 Jeg synes dette er en meget fin form. Trekkene spres jevnt utover i tid, og det er spenning helt fra start. Det må vel være ekstra slitsomt for spillerene? Quote Share this post Link to post
Sheldon C 3186 Report post Posted February 12, 2018 Ser bra ut for Carlsen nå. Noen som vet om det er Nrk eller Tv2 som skal dekke Vm til høsten? Quote Share this post Link to post
Alkan 498 Report post Posted February 12, 2018 Utrolig fattig av Magnus. Helt latterlig å tape der. Quote Share this post Link to post