Gå til innhold

Den store sjakktråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjeder meg når jeg leser de ensidige negative analysene dine, Benbjo.  Litt komisk å fremstille den objektivt beste spilleren de siste 7 årene som en dårlig spiller når han spiller mot nåtidens nest beste spiller. Men ikke komisk på en positiv måte. 

 

Begge har gjort gode og dårlige partier, mens begge har hatt sjansen til å vinne, mens den andre forsvarte seg bra.   Fra deg hører det ut som om alt som er negativt i et parti, er Magnus sin feil, det virker veldig kunnskapsløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg når jeg leser de ensidige negative analysene dine, Benbjo.  Litt komisk å fremstille den objektivt beste spilleren de siste 7 årene som en dårlig spiller når han spiller mot nåtidens nest beste spiller. Men ikke komisk på en positiv måte. 

 

Begge har gjort gode og dårlige partier, mens begge har hatt sjansen til å vinne, mens den andre forsvarte seg bra.   Fra deg hører det ut som om alt som er negativt i et parti, er Magnus sin feil, det virker veldig kunnskapsløst.

 

Enig. I fotball er det litt underholdene det Benbjo kommer med, her mangler underholdningen.

Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg når jeg leser de ensidige negative analysene dine, Benbjo. Litt komisk å fremstille den objektivt beste spilleren de siste 7 årene som en dårlig spiller når han spiller mot nåtidens nest beste spiller. Men ikke komisk på en positiv måte.

 

Begge har gjort gode og dårlige partier, mens begge har hatt sjansen til å vinne, mens den andre forsvarte seg bra. Fra deg hører det ut som om alt som er negativt i et parti, er Magnus sin feil, det virker veldig kunnskapsløst.

Kjed deg så mye du vil. Det endrer ikke det faktum at Caruana har vært best i forberedelsene, åpningene og matchen under ett. Vært nærmest vinst også. Kun parti 1 han hadde trøbbel, et parti preget av nærvøsitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...