Gå til innhold

Glemmer når jeg går på kino


anwak

Anbefalte innlegg

 

Hver gang jeg ser en film på kino, glemmer jeg hele filmen etterpå. Jeg husker den rett etter, men så forsvinner det, akuratt som en drøm. Jeg sovner aldri på kino, holder ikke på med mobilen eller noe.

 

Har flere ganger sakt woow jeg fikk skikkelig deja vu nå, for å så få beskjed om at vi har sett denne filmwn før på kino. Men jeg husker absolutt ingen ting.

 

er det noen som vet hva dette kan komme av?

 

 

 

jeg sovner også viss jeg legger meg ned når jeg hører på veldig høy musikk med masse bass. Føler meg ikke trøtt men bare plutselig sovner jeg. Vet ikke om det kan ha noen sammenheng?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang? Når man ser mye film så ser man også mye dårlig film som ikke er verdt å huske, og hjernen har en tendens til å sortere ut det man egentlig ikke er interessert i (derfor husker du aldri bursdager), men en og annen film burde ha gjort sterkt nok inntrykk til at du husker den.

Lenke til kommentar

Kjenner meg litt igjen.

 

Husker jeg har vært og sett Inception f.eks., men er ikke i stand til å gjenfortelle handlingen nå.

 

Det skjer ikke hver gang, og noen filmer sitter bedre enn andre. Men King Arthur som jeg så forrige uke kjenner jeg allerede er i ferd med å svinne.

 

Tipper det har med interesse å gjøre...

Lenke til kommentar

Husker jeg har vært og sett Inception f.eks., men er ikke i stand til å gjenfortelle handlingen nå.

 

Ingen er i stand til å gjenfortelle handlingen i Inception...

 

On topic, så kan det virke som om trådstarter går inn i en slags hypnose/drømme-tilstand.

Er nok ikke helt normalt, og kan muligens være en fysiologisk årsak til det.

Selv om ikke det plager deg, kan dette være et symptom på noe bakenforliggende som får tid til å utvikle seg om du ikke får sjekket det. Så jeg ville definitivt fortalt dette til legen, som da garantert henviser deg til en spesialist som nok vil scanne nøtten din.

 

Cyster, svulster, katapleksi, epeilepsi og mye annet kan ligge bak.

Jeg mener, alle glemmer filmer etterhvert, men det er sjeldent å glemme alle med én gang.

Lenke til kommentar

Husker jeg har vært og sett Inception f.eks., men er ikke i stand til å gjenfortelle handlingen nå.

 

Ingen er i stand til å gjenfortelle handlingen i Inception...

 

En slemming gjør noe slemt --> En supermann blir tilkalt for å hjelpe --> Maskin lager drømmeland der tiden går saktere --> De trenger mer hjelp og finner en superkvinne --> De skal plante en tanke i hodet på en som kan påvirke noe greier i dette drømmelandet --> Ting går galt --> De er en tur innerst i drømmelandet der tiden omtrent står stille --> De fikser biffen og alt blir bra --> En snurrebass snurrer --> Slutt.

 

Me did it :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...