Gå til innhold

Skjorter til høye og slanke menn i Oslo


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er høy og slank og sliter med å finne skjorter som passer meg. Tidvis finner jeg skjorter som akkurat passer meg, men som krymper i vask. 

 

Er det noen som vet om noen butikker som har dette i Oslo? Jeg vet at Tiger of Sweden kan være en mulighet, men vil helst unngå å betale over 1000 kr per skjorte ettersom jeg trenger mange. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går å kjøpe en skjorte som passer i armene og få lagt den inn hos en skredder. Bør ikke være altfor dyrt, men jeg tror det lønner seg å betale litt mer for en skjorte som passer uten å måtte sy den. Eller så kan du få noen bekjente som kan sy til å hjelpe deg, er ikke veldig vanskelig å legge inn en skjorte.

 

Behandler du den bra og det er god kvalitet så vil jo skjorta vare litt mer enn litt også.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er høy og slank og sliter med å finne skjorter som passer meg. Tidvis finner jeg skjorter som akkurat passer meg, men som krymper i vask. 

 

Er det noen som vet om noen butikker som har dette i Oslo? Jeg vet at Tiger of Sweden kan være en mulighet, men vil helst unngå å betale over 1000 kr per skjorte ettersom jeg trenger mange. 

 

Har du prøvd Zara? De har egen herreavdeling. Jeg finner mye bra der. 

Lenke til kommentar

Går å kjøpe en skjorte som passer i armene og få lagt den inn hos en skredder. Bør ikke være altfor dyrt, men jeg tror det lønner seg å betale litt mer for en skjorte som passer uten å måtte sy den. Eller så kan du få noen bekjente som kan sy til å hjelpe deg, er ikke veldig vanskelig å legge inn en skjorte.

 

Behandler du den bra og det er god kvalitet så vil jo skjorta vare litt mer enn litt også.

Ja, jeg vurderte enten dette eller å få en helt skreddersydd skjorte, selv om det siste ville ha kostet litt.

 

Har du prøvd Zara? De har egen herreavdeling. Jeg finner mye bra der. 

 

Det har jeg prøvd en del ganger og det virker som skjortene er tilpasset den gjennomsnittlige spanjol, ikke skandinavere. 

Lenke til kommentar

Jeg er 193/85kg med lange armer. 

These Glory Days har noen som passer veldig bra, men de er dårlig kvalitet -  Selges på Volt

Riccovero har også noen som passer bra, litt bedre kvalitet - Selges på VIC

Har du ikke lange armer bør Eton super slim passe bra, men de koster også 1200kr - Selges mange plasser, feks:
Volt, Follestad, Ferner, Sten & Strøm

Lenke til kommentar

Mediumtall.no?

Skal sjekke det ut, er dog litt skeptisk til netthandel når det gjelder slike produkter. 

 

Jeg er 193/85kg med lange armer. 

These Glory Days har noen som passer veldig bra, men de er dårlig kvalitet -  Selges på Volt

Riccovero har også noen som passer bra, litt bedre kvalitet - Selges på VIC

Har du ikke lange armer bør Eton super slim passe bra, men de koster også 1200kr - Selges mange plasser, feks:

Volt, Follestad, Ferner, Sten & Strøm

Jeg har lange armer, så tror jeg skal ta meg en tur på VIC!

 

Takk for svar, alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...