Gå til innhold

Nintendo Switch har fått en pangstart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe, Nintendo har solgt 200.000 flere kopier enn antall maskiner. Snakk om god markedsføring!

Uansett gode nyheter for oss med en Switch i stua :-)

Kan det være at folk har bestilt spillet selv om de ikke har klart å få tak i selve konsollen enda?

Spillet selges også til Wii U.

Lenke til kommentar

 

Antar du troller, men allikevel: Spillet er ikke dårlig, anmelderen har bare en annen smak.

Du har rett, jeg bare troller.

Anmelderen påstår ting som bare rett og slett ikke stemmer også, og ga en karakter jeg fremdeles tror er clickbait (trass iherdige forsøk fra Gamer.no på å benekte det).

 

Etter 140+ timer i Zelda er det enda mer ufattelig for meg hvordan redaktøren(hvis Gamer har en sånn?) kunne slippe igjennom den anmeldelsen uten videre.

Jeg (som ellers ikke er så glad i Zelda, og aldri har fullført et eneste Zeldaspill tidligere) tror dette må være det aller beste spillet / den beste spillverden jeg noen sinne har spilt.

 

Det er uansett veldig hyggelig å se at de fleste ser ut til å ha fått med seg hvor bra Zelda på Switch er. Har tro på at Switch er en bra counter til WiiU. Fetere håndholdt konsoll finnes jo ikke.

 

Handler vel heller om at anmelderen ikke vet hva et bra spill er.

Lenke til kommentar

Nintendo har markedsført konsollen på ett helt annet nivå enn Wii U noen sinne fikk yte godt av. Sistnevnte var nærmest dødfødt ut av produksjonsbåndet dessverre.

 

Å ha en kanon tittel som Zelda klar til lanserings er selvsagt også en klar fordel, og har nok hatt mye å si :)

Jeg vil vel heller si at Zelda er årsaken til suksessen. Markedsføringen er eventuelt bare en bonus.

Lenke til kommentar

 

 

Antar du troller, men allikevel: Spillet er ikke dårlig, anmelderen har bare en annen smak.

Du har rett, jeg bare troller.

Anmelderen påstår ting som bare rett og slett ikke stemmer også, og ga en karakter jeg fremdeles tror er clickbait (trass iherdige forsøk fra Gamer.no på å benekte det).

 

Etter 140+ timer i Zelda er det enda mer ufattelig for meg hvordan redaktøren(hvis Gamer har en sånn?) kunne slippe igjennom den anmeldelsen uten videre.

Jeg (som ellers ikke er så glad i Zelda, og aldri har fullført et eneste Zeldaspill tidligere) tror dette må være det aller beste spillet / den beste spillverden jeg noen sinne har spilt.

 

Det er uansett veldig hyggelig å se at de fleste ser ut til å ha fått med seg hvor bra Zelda på Switch er. Har tro på at Switch er en bra counter til WiiU. Fetere håndholdt konsoll finnes jo ikke.

 

Handler vel heller om at anmelderen ikke vet hva et bra spill er.

 

At denne anmelderen synes at Breath of the wild bare er sånn litt over middels får nå være hans sak. Eneste jeg lærte av den anmeldelsen er at jeg har en helt annen smak og syn på hva som er et bra spill. Så frammover så har anmeldelsene fra denne fyren null betydning for meg.

 

Savner Joachim Froholt han var en anmelder som har ganske så lik smak som meg, ingen anmelder som har fått meg til å prøve så mye nytt som det han gjorde. Elsket at han testet ut litt smalere spill om gikk under radaren til de andre gaming sidene.

Lenke til kommentar

 

Jesus Christ....

Dette må være feilpost? Skulle ikke denne vert i religionsforumet?

 

LarZen er en stor Zelda fan, han så noe han ikke likte du skriver om zelda, hvis jeg tar feil sier jeg unnskyld.

edit jeg mente bruker kero79 ikke deg.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...