Gå til innhold

[Løst] E Post programmer


Anbefalte innlegg

Jeg har det som fulgte med Windows 10 Versjon 17.xxx et ellerannet. Jeg synes det er lite brukervennlig og uoversiktlig. Mailer mye i forbindelse med kjøp og salg på nett og det ramler inn fakturaer i ny og ne men jeg mister rett og slett oversikten. Det er ordnet sånn at det organisert i samtaler ved mail frem og tilbake, men det hele virker rotete og klarer ikke finne logikken i opplegget. Uansett: noen forslag til virkelig gode e postprogrammer?

post-431087-0-23774200-1492214166_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja takk. Skal se litt på det. Er det mye jobb å legge inn konto info osv tro?

 

Det spørs helt hvor praktisk du er når det gjelder datamaskiner. Du må jo oppgi brukernavn, passord, portnummer, o.s.v., og det kan bli litt prøving og feiling før ting fungerer. Men med bruk av Google for å finne tilkoblingsopplysningene samt en guide er det slettes ikke innviklet.

Lenke til kommentar

nightow

Godt spørsmål du kom med, Nå bruker jeg Google chrom som nettleser det er mitt valg, Google har Gmail som standart

det tar lidt tid å sette seg inn i det ok, men bryet hvert.

 

Men det er ryddig, og klare mye av det du spør om også, jeg kjøper på nett selv, har et greit arkiv, har veldig god kontroll, jeg vil ikke ha noe annet har brukt det i en årrekke. Seier bare prøv det, flere av mine venner har det også.

 

Lykke til.

 

skipperskrekk 

Lenke til kommentar

 

Ja takk. Skal se litt på det. Er det mye jobb å legge inn konto info osv tro?

 

Det spørs helt hvor praktisk du er når det gjelder datamaskiner. Du må jo oppgi brukernavn, passord, portnummer, o.s.v., og det kan bli litt prøving og feiling før ting fungerer. Men med bruk av Google for å finne tilkoblingsopplysningene samt en guide er det slettes ikke innviklet.

 

Jeg er ikke så veldig praktisk anlagt på data. Blir fort forvirret.

 

Jeg er jo så gammel at jeg faktisk var med på data starten på 80 tallet men nå må jeg bare innse at ting har gått VELDIG fort og jeg har havnet skikkelig bak.

Lenke til kommentar

Det er et valg i både Hotmail og Outook om man vil sortere mail på dato eller i samtaletråder.

Helt klart best å sortere på dato og heller bruke søkefunksjon for å finne alle mail fra en bruker eller om et emne (hvis det er interessant)

 

https://www.lifewire.com/change-the-sort-order-of-your-windows-live-hotmail-inbox-1172237

 

Ipad sin Mail har samme greia, der må man gå til Innstillinger > Mail > deaktiviser "Organiser etter tråd"

Endret av Rune_says
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...