Cthulhu Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Klarer du ikke vente til 11. april?Du kan laste ned Windows 10 Creators Update allerede nå
Enceladus Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Jeg hadde håpet at jeg kunne bruke Vive til å navigere meg rundt i Windws 10 med denne oppdateringen (romskala og ikke som ett flatt bilde). Vel jeg får vente å se når Windows 10 VR settene dukker opp senere i år. Håper man kan bruke andre enn Microsoft sine VR sett til dette. Vive har jo også et kamera frempå brillene. Kanskje er det nok til å gi halveis blandet virkelighet Alle Microsoft VR settene har to kameraer. Og anngående den spillmodusen. Er det også en nettbutikk? Hva i alle dager skal vi med det når vi har Steam?
9hdoksaet4 Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Det var ikke vanskeligere enn å bruke "Windows 10 Update Assistant", så ble oppdateringen oppdaget og nedlastingen startet.
Sondre K Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Etter erfaringene med forrige storoppdatering tror jeg nok heller jeg prøver å vente så lenge som mulig. I det minste til folk får testet det skikkelig.
Bjerknez Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 (endret) Spill og tegneprogram for barn... jippi...Klarer fint å vente... Endret 11. april 2017 av Bjerknez
Din_Laban Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Gikk veldig greit. Explorer synes å ha fått oppmerksomhet. Defender har blitt forbedret. Foreldrekontroll osv.
- Slaktarn - Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Sudo pacman -Syu *enter* Y *enter* 2 min. Ferdig. Takk MS, for å kaste meg ned av den store forfengelige hesten din og dyttet meg inn i Linux`s store verden av frie valg. 2
Serpentbane Skrevet 10. april 2017 Skrevet 10. april 2017 Jeg hadde håpet at jeg kunne bruke Vive til å navigere meg rundt i Windws 10 med denne oppdateringen (romskala og ikke som ett flatt bilde). Vel jeg får vente å se når Windows 10 VR settene dukker opp senere i år. Håper man kan bruke andre enn Microsoft sine VR sett til dette. Vive har jo også et kamera frempå brillene. Kanskje er det nok til å gi halveis blandet virkelighet Alle Microsoft VR settene har to kameraer. Og anngående den spillmodusen. Er det også en nettbutikk? Hva i alle dager skal vi med det når vi har Steam? Spillmodusen skal være en funksjon som prioriterer spill og bremser andre prosesser. Den fungerer med både UWP og Win32 spill, men kan være ørlitegranne mer effektiv med UWP spill. Dette skyldes rett og slett at rammene for UWPspill er mye klarere enn Win32. MS er imidlertid klare på at det av naturlige årsaker er begrenset hvor mye effekt dette i praksis vil ha, og at det vil kunne variere. Men som de også sier, selv en 2% forbedring er en 2% forbedring. Enda mer, er enda bedre. Dette er imidlertid første runde, de skal jobbe videre med den. Det har ikke noe med nettbutikk å gjøre. Når det gjelder hvorvidt vi har bruk for MS Store, vell, hvorfor behøver vi mer enn bare Rema 100?
gammalerik Skrevet 11. april 2017 Skrevet 11. april 2017 Oppdateringen rotet forferdelig opp i modusene til TVen. Alt ble tolket som HDR materiale og fullskjerm avspilling i MPC-HC ble deretter.
sedsberg Skrevet 11. april 2017 Skrevet 11. april 2017 (endret) Går det an å avinstallere denne oppdateringen igjen hvis denne også fu£$er opp maskina? Endret 11. april 2017 av sedsberg
gammalerik Skrevet 11. april 2017 Skrevet 11. april 2017 Går det an å avinstallere denne oppdateringen igjen hvis denne også fu£$er opp maskina? Ja. Gå inn på innstillinger og oppdateringer. Under der finner man muligheten til roll-back. Måtte benytte meg av dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå