Gå til innhold

Apple lanserer ny iPad og knallrød iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blander to ting sammen her. En ting er ytelse, og da må du se på faktisk ytelse for enheten og det finnes mange former for ytelse.

 

Det du mente var så ille var ikke ytelsen, men alderen på chipen. Har alle 2 år gamle chiper lik ytelse? Nei. Så da er ikke alder == ytelse.

 

Brødristerargumentet mitt er omtrent like idiotisk som å si en ikke vil kjøpe iPad, fordi en ikke liker årstallet som står på en chip inni enheten.

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke noe poeng ved å verken forklare eller fordømme hva Apple gjør her, men det er jo greit å iallfall forstå. De driver med helt klassisk segmentering av markedene, noe alle har gjort i alle år men som Apple er bedre på enn de fleste. Sannheten er at iPad åpenbart et holdt tilbake for å selge mer iPad Pro, ved å gjøre den merkbart svakere på felter som potensielle Pro-brukere bryr seg om. Lik eller hat det, og stem med lommeboka. Jeg blir ikke bittelitt provosert engang, gjør stadig liknende valg selv når jeg designer produkter.

Lik det eller ikke sier du. Men argumenterer ganske hardt mot de som ikke liker det. AtW

Lenke til kommentar

Hvor lenge oppdaterer Apple sine nettbrett og mobiler kontra andre produsenter? Vurderer å kjøpe denne Ipaden. Har ikke brukt for det heftigste.

Android oppdateringer for nettbrett er helt håpløst. Det er 0 satsing fra noen, så ingen har penger til å oppdatere noe. På mobilfronten har du mobiler med ok støtte, men åpenbart ikke like lenge som Apple da, men nettbrett så kan du ikke forvente så mye Android oppdateringer for å si det slik.

Lenke til kommentar

Bulte ut på midten? Var det batteriet som ekspanderte da? I så fall bør du oppbevare det på brannsikkert sted i tilfelle.

Stemmer. Snakka med Apple, og jeg får ny (den er nesten fem år, så flaks med timing!), men plukka opp en ny 9,7" iPad siden det sikkert tar litt tid. Har 9,7" pro til faktisk pad-bruk, denne står bare og er skjerm hjemme siden iOs er dønn stabilt til infoskjermbruk.

 

Førsteinntrykk er at den føles en del kjipere enn Pro rent fysisk, og at de til og med har fått eska til å virke litt mindre premium. Utover det er det en Ipad, verken mer eller mindre.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...