Gå til innhold

Kupp på HW bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er vel en del av ting kan være billig fordi det er såpass gammelt at det er verdiløst.

Mener jeg har sett en skjerm som ligder den er en eldre TV skjerm med kun HD oppløsning for tv mottaker.

 

Har kabinettet blitt brukt 4-5 år så spørs om det er særlig billig hvis det kostet 500 kr eller lavere for en del år siden.

 

Tror flere vil mener Corsair VS550 V2 - 550W PSU/Strømforsyning

er bedre kupp til 50 kr billigere en markedpris da det vertfall har reklamasjonstid og ikke så utbrukt.

Men nå er vel denne for kontorbruk og lite overklokking.

Never mind kommentaren, jeg trodde dette var den motsatte tråden. For den som trenger slikt er jo dette kupp.

 

Hva VS angår vet jeg ikke, men 90% av nyprisen "alle" legger seg på synes ikke kuppworthy :p Poster du i feil tråd?

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

For dyrt. Selv om det er gammelt/utgått så blir det ikke verdt like mye eller mer enn når det var nytt. Muligens 800,- hvis du er desperat. Har sett CPU og HK pakke som er billigere enn det der.

 

Litt over en tusing mer og kan antagelig prutes ned litt. Da kan du antagelig selge CPU og RAM så hovedkortet blir tilnærmet gratis.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=98518283

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg ville heller spurt her. Og "for the record", så kan det være greit å lese første post om man lurer på hva som er greit og ikke i en tråd. Posten din faller inn i siste kategori...

Det er ikke jeg som selger de. Jeg var heller interessert i å kjøpe

 

 

Jeg skjønte det, det var derfor jeg henviste deg til hodetelefon tråden. De har masse erfaring med kjøp og salg av brukte hodetelefoner der..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uenig i at det er et kupp. Kun skjermen og 980 ti som er relativt nytt og av verdi i dag(spesielt skjermen).

 

Sekskjernede prosessorer er jo billig å kjøpe nytt nå.

 

Jeg ville kjøpt noe nyere enn fem år gammel hardware dersom jeg skulle bruke 15 000 kr. Vedkommende ville fått langt mer for oppsettet dersom han solgte enten før Pascal eller før Ryzen kom ut. Eventuelt kunne han solgt det verdifulle i deler. Får nok 8-9000 for skjermen brukt og kanskje til og med 4000 for gpu (grunnet GPU-mangel i markedet).

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...