Gå til innhold

Samsung Galaxy S8 kan låses opp på 0,01 sekund med ansiktsgjenkjenning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En får helt sikkert lov til å velge hvilken løsning en ønsker å ha. For meg er det en mye større praktisk fordel, enn risiko involvert her. :) Men aller helst ser jeg at neste iPhone kommer til å bli den største oppgraderingen noensinne. Jeg har lyst å prøve iPhone, men akkurat nå ligger Samsung for langt foran.

Lenke til kommentar

Det har allerede piplet opp ubekreftede opplysninger om at Apples neste iPhone skal utstyres med ansiktsgjenkjenningsteknologi, og nå ser det sannelig ut til at erkekonkurrenten går i samme retning med sitt neste flaggskip. Det melder SamMobile.

Hva med å nevne at samsung allerede har telefoner med denne teknologien i note 7? Microsoft har brukt dette på sine siste telefoner som er 1,5 år gammle.

Forstår teksten som hinting at apple planlegger ,men samsung kommer dem såvidt i forkjøpet.

Lenke til kommentar

For oss som er stressa er det viktig å få låst opp telefonen på 0,01 sekund...

 

Jeg låser opp telefonen sikkert 50 ganger daglig, og det hadde vært en liten befrielse om jeg ikke bevisst hadde trengt å låse opp telefonen, samtidig som at sikkerheten er bevart. Spesielt når det er kaldt ute og jeg har hansker.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg bruker fingeravtrykkleser og det tar langt mindre enn et sekund å åpne den. Er jeg egentlig avhengig av at det halve sekundet skal bli enda mindre? Nei.

Lenke til kommentar

 

For oss som er stressa er det viktig å få låst opp telefonen på 0,01 sekund...

 

Jeg låser opp telefonen sikkert 50 ganger daglig, og det hadde vært en liten befrielse om jeg ikke bevisst hadde trengt å låse opp telefonen, samtidig som at sikkerheten er bevart. Spesielt når det er kaldt ute og jeg har hansker.

Merker selv hvor irriterende tiden min galaxy s6 bruker på å åpne med fingeravtrykk kontra galaxy tab s2. Det er ikke snakk om mange tiendeler, men det merkes...

Lenke til kommentar

DETTE ER EN SAMSUNG! IKKE EN IPHONE!

 

" Når det gjelder den ryktede ansiktsgjenkjennings-teknologien på iPhone 8 kom det frem at denne vil få flere bruksområder, blant annet «3D-selfier» ved hjelp av en infrarød sensor som kan lese rommet i tre dimensjoner."

DET ER HELT RIKTIG. DE HAR IKKE PÅSTÅTT NOE ANNET :)

 

Les gjerne setningen før og etter. Kontekst er ganske viktig. Her, jeg kan hjelpe deg.

Ansiktsgjenkjenningsløsningen på S8 skal altså kunne brukes til å låse opp telefonen svært raskt, men det er uvisst hvilke andre bruksområder funksjonen eventuelt vil få. Når det gjelder den ryktede ansiktsgjenkjennings-teknologien på iPhone 8 kom det frem at denne vil få flere bruksområder, blant annet «3D-selfier» ved hjelp av en infrarød sensor som kan lese rommet i tre dimensjoner.

 

Hvorvidt Samsung planlegger en tilsvarende omstendelig løsning gjenstår å se. 

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...