Gå til innhold

FOTOESSAY: Så lekker er Sony Xperia XZ Premium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke helt forstår med disse Sonytelefonene. Når de først har såpass relativt stor leppe over og under skjermen, hvorfor kan de ikke ha en dedikert del med fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Det å ha knappene på selve skjermen tar opp skjermplass og når de uansett har en såpass stor leppe under skjermen så virker det logisk å bruke denne plassen til noe slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt forstår med disse Sonytelefonene. Når de først har såpass relativt stor leppe over og under skjermen, hvorfor kan de ikke ha en dedikert del med fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Det å ha knappene på selve skjermen tar opp skjermplass og når de uansett har en såpass stor leppe under skjermen så virker det logisk å bruke denne plassen til noe slikt?

 

Er det ikke Google selv som ønsker at man ikke skal benytte "fysiske" knapper? Mener å huske at de kom med det for ett par år siden, selv om ikke alle har fulgt det.

 

Å ha såpass mye ubrukt plass er jo bortkastet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det har vel også fordeler med å beholde design. Man får luket ut mange barnesykdommer ved produksjonen, samt at forbrukerne allerede kjenner til fordeler og ulemper med nøyaktig dette designet.

Lenke til kommentar

Tenker jeg bytter tilbake til Sony ble aldri helt fortrolig med S7 etter alt min premium Z5 falt i sjøen på sensommeren . Ser bra ut det her, "vettug "pris også.Får lese litt tester etterhvert. Smak og behag det med kanter og fysiske knapper. Hⁿar vært plaget med "en treg" S7 edge går greit i 2mnd etter en clean resetting , blir det

Sirup. Mulig jeg har en mandags S7 , Z5'n trengte ikke å factory resettes en gang på 6 mnd. Dessuten syns jeg Samsung er utrolig trege til å oppdatere program varen (ingen nougat) pr. Idag. Hørte Sony (XZ) kom med sin i desember.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Synes ikke det har skjedd så mye med designspråket fra Z1 til denne modellen. På tide med en refresh uten den tjukke ramma over og under.

Nei ikke tar de fyr heller liker faktisk designet jeg spesielt den finishen som denne får.

 

 

Hvor dum går det an å bli???

Lenke til kommentar

Designet er ikke viktig for min del da jeg uansett har telefonene mine i en sånn lukket mappe med magnetlås som dobler som pengebok med kortholder til sertifikat, bankkort og rom for pengelapper etc. Samtidig beskytter de jo telefonen mot knall og fall så er veldig praktisk.

 

Så ingen blir jo og se telefonen uansett. hehe

Lenke til kommentar

 

En ting jeg ikke helt forstår med disse Sonytelefonene. Når de først har såpass relativt stor leppe over og under skjermen, hvorfor kan de ikke ha en dedikert del med fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Det å ha knappene på selve skjermen tar opp skjermplass og når de uansett har en såpass stor leppe under skjermen så virker det logisk å bruke denne plassen til noe slikt?

 

Er det ikke Google selv som ønsker at man ikke skal benytte "fysiske" knapper? Mener å huske at de kom med det for ett par år siden, selv om ikke alle har fulgt det.

 

Å ha såpass mye ubrukt plass er jo bortkastet.

Stemmer det. Jeg også leste for en del år siden at de ønsket helst at alle skulle benytte software-knapper.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt forstår med disse Sonytelefonene. Når de først har såpass relativt stor leppe over og under skjermen, hvorfor kan de ikke ha en dedikert del med fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Det å ha knappene på selve skjermen tar opp skjermplass og når de uansett har en såpass stor leppe under skjermen så virker det logisk å bruke denne plassen til noe slikt?

 

Det har jeg også alltid lurt på. Utrolig dårlig plass utnyttelse. Skjønner selvfølgelig at det ikkeer tomt under de idiotiske feltene, over og under skjermen, men hvorfor touch knappene ikke flyttes ned, det skjønner jeg bare ikke.

Lenke til kommentar

 

 

En ting jeg ikke helt forstår med disse Sonytelefonene. Når de først har såpass relativt stor leppe over og under skjermen, hvorfor kan de ikke ha en dedikert del med fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Det å ha knappene på selve skjermen tar opp skjermplass og når de uansett har en såpass stor leppe under skjermen så virker det logisk å bruke denne plassen til noe slikt?

Er det ikke Google selv som ønsker at man ikke skal benytte "fysiske" knapper? Mener å huske at de kom med det for ett par år siden, selv om ikke alle har fulgt det.

 

Å ha såpass mye ubrukt plass er jo bortkastet.

Stemmer det. Jeg også leste for en del år siden at de ønsket helst at alle skulle benytte software-knapper.

 

fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Gjentar,.... eller touchbaserte knapper, som er spørsmålet. 

Lenke til kommentar

 

En ting jeg ikke helt forstår med disse Sonytelefonene. Når de først har såpass relativt stor leppe over og under skjermen, hvorfor kan de ikke ha en dedikert del med fysiske eller touchbaserte knapper under skjermen? Det å ha knappene på selve skjermen tar opp skjermplass og når de uansett har en såpass stor leppe under skjermen så virker det logisk å bruke denne plassen til noe slikt?

Det har jeg også alltid lurt på. Utrolig dårlig plass utnyttelse. Skjønner selvfølgelig at det ikkeer tomt under de idiotiske feltene, over og under skjermen, men hvorfor touch knappene ikke flyttes ned, det skjønner jeg bare ikke.

 

 

Dette er jo akkurat grunnen til at jeg ofte går for sony istedet for andre produsenter. Hvorfor ha dedikerte knapper når man like gjerne kan bruke skjermen? Når man først skal ha litt ramme er det greit at man ikke kommer borti knappern mens man holder mobilen. Veldig greit når man sitter og ser på youtube for eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...