Gå til innhold

FOTOESSAY: Så lekker er Sony Xperia XZ Premium


Anbefalte innlegg

 

 

Synes ikke det har skjedd så mye med designspråket fra Z1 til denne modellen. På tide med en refresh uten den tjukke ramma over og under.

Nei ikke tar de fyr heller liker faktisk designet jeg spesielt den finishen som denne får.

 

 

Hvor dum går det an å bli???

Så folk er dumme når de ikke vil kjøpe ting som tar fyr eller liker designet på noe du ikke liker? Kan begynne å lure på hvem som er dum. Synes sjøl designet på Sony sine telefoner fra Xperia Z3 og oppover er glimrende. Har XZs og den er flottere i virkligheten enn på bilder. Jeg ville aldri betalt 3000 kr. mer for en S8.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

UFS, med plass for micro SD kort... Hvorfor er det ikke vanlig lagringsplass internt og UFS kortplass? Hvorfor bruker man UFS kort til intern lagringsplass og fortsatt SD kort til ekstern lagring? Jeg trodde UFS kort skulle være ekstern lagring fra nå av.

Lenke til kommentar

 

 

 

Synes ikke det har skjedd så mye med designspråket fra Z1 til denne modellen. På tide med en refresh uten den tjukke ramma over og under.

Nei ikke tar de fyr heller liker faktisk designet jeg spesielt den finishen som denne får.

 

 

Hvor dum går det an å bli???

Så folk er dumme når de ikke vil kjøpe ting som tar fyr eller liker designet på noe du ikke liker? Kan begynne å lure på hvem som er dum. Synes sjøl designet på Sony sine telefoner fra Xperia Z3 og oppover er glimrende. Har XZs og den er flottere i virkligheten enn på bilder. Jeg ville aldri betalt 3000 kr. mer for en S8.

 

 

En serie av fjakstenhunde serier har de hatt problemer med, så derfor er det farlig å kjøpe Samsung...?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...