Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er forelsket i ei jente. Har likt henne en god stund nå. Sitter sammen i klasserommet og slikt. Var nettopp på hyttetur med henne og noen andre venner. Jeg vet ikke om hun føler det samme, men føler at vi får øyekontakt en god del og har en del fysisk kontakt (satt overnfor henne og var borte i føttene til hverandre.) Vi skjenker i glassene til hverandre (selv om de andre glassene til våre andre venner var tomme fylte vi bare til oss). Jeg er håpløst forelsket i henne. Hun er praktfull på alle måter og jeg er helt gal etter henne rett og slett. Noen sjangs for at hun liker meg? hva burde jeg så gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Go for it! Pass på å ikke komme i vennesonen, har vært der en del :closedeyes:  Så det jeg mener er å kjøre på før det er for sent!!!!

takk for svar! Kjenner litt på følelsen at hun avviser meg å hele vennegjengen hennes (går i klassen min) blir sur på meg eller noe sånt. Har bursdag snart så vi tenker på å ha fest. Da kommer hun helt sikkert!:)

Lenke til kommentar

snakk med henne når hun ikke er sammen med vennegjengen sin - jenter viser som regel sitt ekte "jeg" når de er alene. om hun er med vennene sine og du prøver å flørte med henne er det mulig at hun ikke svarer slik du ønsker, kun fordi hun har vennene der. men om du er litt alene med henne, go for it! du har større sjanse en null. man skal alltid ytre dine følelser for noen andre, så lenge det er under riktige "forhold". f.eks at dere er alene, og at hun ikke er dritfull osv. Så - gjør det! snakk med henne, bli kjent med henne og la henne bli kjent med deg. spør om dere skal finne på noe sammen, bare dere to. som å spise noe ute, om det ikke er middag, så bare noe enkelt noe. eller kino. eller gå en tur der det er fin utsikt. men hun sier nok ikke ja til å finne på noe med bare deg hvis hun ikke føler seg trygg nok på deg. og da må du bli kjent med henne først. få noen gode samtaler, trenger ikke være lange. få henne til å le. og ikke snakk med henne bare på skolen og slikt. send henne også noen meldinger eller på snap. Begynn i det små, end i det store :)  lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

snakk med henne når hun ikke er sammen med vennegjengen sin - jenter viser som regel sitt ekte "jeg" når de er alene. om hun er med vennene sine og du prøver å flørte med henne er det mulig at hun ikke svarer slik du ønsker, kun fordi hun har vennene der. men om du er litt alene med henne, go for it! du har større sjanse en null. man skal alltid ytre dine følelser for noen andre, så lenge det er under riktige "forhold". f.eks at dere er alene, og at hun ikke er dritfull osv. Så - gjør det! snakk med henne, bli kjent med henne og la henne bli kjent med deg. spør om dere skal finne på noe sammen, bare dere to. som å spise noe ute, om det ikke er middag, så bare noe enkelt noe. eller kino. eller gå en tur der det er fin utsikt. men hun sier nok ikke ja til å finne på noe med bare deg hvis hun ikke føler seg trygg nok på deg. og da må du bli kjent med henne først. få noen gode samtaler, trenger ikke være lange. få henne til å le. og ikke snakk med henne bare på skolen og slikt. send henne også noen meldinger eller på snap. Begynn i det små, end i det store :)  lykke til

viser seg at hun har kjæreste... jaja, sånn kan det gå noen ganger

Lenke til kommentar

Go for it! Pass på å ikke komme i vennesonen, har vært der en del :closedeyes:  Så det jeg mener er å kjøre på før det er for sent!!!!

 

Lurer på akkurat dette!. .. Begynt å treffe en jente nå 2-3 ganger, (blei spontant matchet fra noen vi kjenner- litt kleint) og tenker veldig på at det må gjøres noe snart ellers blir det fort vennestempel? Er selv litt skeptisk på henne enda.. :hmm:

Anonymous poster hash: c95c2...4d5

 

Anonymous poster hash: c95c2...4d5

Lenke til kommentar

vennesonen er noe menn som ikke tør vise sine hensikter selv plasserer seg i... oppfører man seg korrekt er vennesonen aldri noe man kan "havne i".... det er en myte. Ikke vær en venn... vær en fyr som vil noe helt annet enn å være en venn. Vær en flørt, en utfordrende person, vær direkte, intim, osv... hvis hun liker deg responderer hun UMIDDELBART på dette. Hvis hun ikke er intr vet du det i løpet av 7-8 sekunder og du kan fokusere på noe annet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...