Gå til innhold

Huawei har lansert to nye Honor-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne virkelig ønske det er mulig å sammenligne mobilene.

 

Hva skal man gå for hvis man vil ha mobil som skal drive forsterker\DAC etc.

 

Problemet er det kommer ganske mange mobiler som for folk flest enten blir for fort utdatert mangler lagringsplass.

 

Venter på huawei P10.

Aner ikke med korte ord hva forskjellene er, bortsett fra minnekort støtte og farget deksel?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

LMH1: Hvis man skal tro på ryktene ville jeg ventet på LG G6 som *ventes* å ha samme lyddel som V20 - altså QuadDAC-løsning med egen forsterkerdel. Da kan du drive nesten hva som helst - i hvert fall så lenge vi snakker dynamiske hodetelefoner.

 

Simen1: Foreløpig ingen detaljer om dobbeltkameraløsningen i Honor V9. Men jeg formoder det er en svart/hvitt + farge-kombo slik de har hatt i Honor 8, P9 og Mate 9 Pro. Utover det er det ikke sendt ut pressemelding på denne ettersom den ikke er bekreftet for Norge ennå. I fjor ble det veldig mye dobbelt opp i omtrent de samme prisklassene fra Huawei, så skulle jeg gjette kan det bli litt tett mellom modellene også i år om V9 skal dukke opp. Samtidig mistenker jeg jo at det nok er en del potensielle M9Pro-kjøpere som kunne tenke seg en tilsvarende telefon med flat skjerm.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...