Gå til innhold

Nintendo snur: Nintendo Classic Mini skal fortsatt selges i Norge


Anbefalte innlegg

Det ble forhåndsbestillt mer enn antall butikkene fikk før man visste noe om tilgjengeligheten. Produktet har ikke blitt dyrere selv med for lite enheter, folk som har forhåndsbestillt har ikke betalt mer, de aller fleste som har forhåndsbestillt hadde kjøpt alikevel.

 

Hva er det du ikke forstår? Forklar hvordan Nintendo tjener mer, de får ikke penger for de forhåndsbestillingene de ikke klarer å levere.

 

Edit; Herreminhatt når skal jeg lære meg at det er nytteløst å få en kverulant som deg til å forstå noe eller komme med et svar som gir mening.

Endret av 4 3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble forhåndsbestillt mer enn antall butikkene fikk før man visste noe om tilgjengeligheten. Produktet har ikke blitt dyrere selv med for lite enheter, folk som har forhåndsbestillt har ikke betalt mer, de aller fleste som har forhåndsbestillt hadde kjøpt alikevel.

 

Hva er det du ikke forstår? Forklar hvordan Nintendo tjener mer, de får ikke penger for de forhåndsbestillingene de ikke klarer å levere.

 

Edit; Herreminhatt når skal jeg lære meg at det er nytteløst å få en kverulant som deg til å forstå noe eller komme med et svar som gir mening.

 

Ærlig talt, det er da vitterlig ikke kverulering å poengtere at "limited edition", og liknende er en markedstaktikk som brukes? Grunnen til at det (kan) virke er at flere folk kjøper det, fordi folk misliker å "gå glipp av noe", det så vi eksempler på i den andre tråden, hvor folk spesifikt kjøpte fordi de var redd for å ikke få produktet.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...