Gå til innhold

Denne spinkle skjermen er for de designbevisste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den foten tar jo mye plass på skrivebordet og hindrer f.eks. tastaturet fra å ligge delvis over fote som jeg har gjort innimellom. Pen? Nja, penere enn veldig mye annet. Praktisk? Nooope :p

 

Skulle jeg hatt den fremme i stua el.l. så hadde jeg kjøpt den. Prisen var jo super, noe jeg ikke forventet når jeg leste nedover. Design pleier å være dyrt.

Skrevet (endret)

Missledende produktbilder. Hvis den er som Philips Moda 275 så går ikke bildet helt ut til rammen. Bildet stopper ca 5mm før rammen.
De er ikke de første som gjør dette, de blir nok ikke de siste.

Endret av Obi-Wan
Skrevet

Kjekkt at rammeloese skjermer begynner å bli vanlige.

 

Men hvorfor i all verden 1920x1080 år 2017?? Har hatt samme opploesning på mobilen min i nesten 4 år. 3840x2160 eller i hvertfall 2560x1440 burde vaere standard idag

Skrevet

Eg er glad full hd skjermer fortsatt lages.

Er ikke alle som har råd til 1080sli for å kjøre spill i 4k.

Du kan fint kjøre spill i 1920*1080 på en 4k skjerm.

Skrevet

Eg er glad full hd skjermer fortsatt lages.

Er ikke alle som har råd til 1080sli for å kjøre spill i 4k.

 

Bruker en 40" 4k tv som pcskjerm. Går helt fint å spille i 1080 på den.

4K er heller ikke så krevende som folk skal ha det til. I 4K trenger man ikke anti aliasing, som gir en stor boost i ytelsen.

f.eks Dirt Rally kjører jeg like smooth i 1080 med antialias som i 4k uten antialias. Bare at det er mye penere i 4k. 

 

og dette med to skjermkort fra 2011.

Skrevet

4K er heller ikke så krevende som folk skal ha det til. I 4K trenger man ikke anti aliasing, som gir en stor boost i ytelsen.

 

Bruker en 40" 4k tv som pcskjerm. Går helt fint å spille i 1080 på den.

 

f.eks Dirt Rally kjører jeg like smooth i 1080 med antialias som i 4k uten antialias. Bare at det er mye penere i 4k. 

 

og dette med to skjermkort fra 2011.

 

 

Det er ikke alle former for aliasing høyere oppløsning kan eliminere i grafikk rendering. Pixel støy med texture aliasing f.eks (texture filtering er en form for AA). Selv om ikke lenger kan skille mellom individuelle pixler vil man forsatt kunne se dem krype, kravle og gnistre uten AA.
 
Jeg har en 28" 4K PC skjerm og jeg ser en definitivt behov for AA i 4k, selv mtp edge aliasing.
Skrevet

 

4K er heller ikke så krevende som folk skal ha det til. I 4K trenger man ikke anti aliasing, som gir en stor boost i ytelsen.

 

Bruker en 40" 4k tv som pcskjerm. Går helt fint å spille i 1080 på den.

 

f.eks Dirt Rally kjører jeg like smooth i 1080 med antialias som i 4k uten antialias. Bare at det er mye penere i 4k.

 

og dette med to skjermkort fra 2011.

 

Det er ikke alle former for aliasing høyere oppløsning kan eliminere i grafikk rendering. Pixel støy med texture aliasing f.eks (texture filtering er en form for AA). Selv om ikke lenger kan skille mellom individuelle pixler vil man forsatt kunne se dem krype, kravle og gnistre uten AA.

 

Jeg har en 28" 4K PC skjerm og jeg ser en definitivt behov for AA i 4k, selv mtp edge aliasing.

Mye mulig. For meg ser det uansett bedre ut avslått i 4k, men så er jeg neppe den mest kresene.

 

Men trenger ikke ett 1080 for å utnytte 4k iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...