Gå til innhold

Nintendo Mini Classic skal ikke selges mer i Norden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp mail i fra CDON at de IKKE får tak i denne mer, og dermed kansellerer bestillingen min som har ligget inne siden midten av oktober.

 

Så da er det tydeligvis slutt allikevel ser det ut som.

 

Jeg fikk mail fra CDON om at min mini-NES ville komme et sted i april/mai. Og jeg forhåndsbestilte den. Så enten er det slik at de ikke får tak i mer eller så tenker de kanskje at det blir så lang tid til du får din at de like godt kansellerte den...

Lenke til kommentar

 

Fikk nettopp mail i fra CDON at de IKKE får tak i denne mer, og dermed kansellerer bestillingen min som har ligget inne siden midten av oktober.

 

Så da er det tydeligvis slutt allikevel ser det ut som.

 

Jeg fikk mail fra CDON om at min mini-NES ville komme et sted i april/mai. Og jeg forhåndsbestilte den. Så enten er det slik at de ikke får tak i mer eller så tenker de kanskje at det blir så lang tid til du får din at de like godt kansellerte den...

 

 

Når forhåndsbestilte du din?

Lenke til kommentar

 

 

Fikk nettopp mail i fra CDON at de IKKE får tak i denne mer, og dermed kansellerer bestillingen min som har ligget inne siden midten av oktober.

 

Så da er det tydeligvis slutt allikevel ser det ut som.

 

Jeg fikk mail fra CDON om at min mini-NES ville komme et sted i april/mai. Og jeg forhåndsbestilte den. Så enten er det slik at de ikke får tak i mer eller så tenker de kanskje at det blir så lang tid til du får din at de like godt kansellerte den...

 

 

Når forhåndsbestilte du din?

 

28. juli. Det er jo på grensen til absurd at det nå er over et halvt år senere og det ikke har dukket opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...