Gå til innhold

E-SPORT: Telenorligaspiller blir utestengt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her minner meg om når broren min blei banna fra catchgamer i cs source i gamle dager. Satt ved siden av meg, brukte ikke wallhack, ble likevel banna for wallhack. Jeg så demoen og jeg var enig i at det tidvis så ut som wallhack. Problemet er at om en ser igjennom demoer av gode spillere så vil en alltid finne ting som SER suspekt ut. Det jeg har sett fra Radifaction er tidvis suspekt, men ikke i _nærheten_ av godt nok bevis for å dra konklusjon om cheat. Husk at mye av det man gjør i cs går på erfaringsbasert kunnskap. En kan ofte spå hva motstandern gjør uten å cheate ettersom man har vært i samme situasjon 1000 ganger før.

Lenke til kommentar

Uvettig avgjørelse å utestenge han for juks på så lite grunnlag. Terskelen for å bli hengt ut og i verste fall utestengt for juks, burde vært mye høyere. Her bryr man seg visst ikke om personvern.

Så gjennom begge demoene, og kan bare si at dette er starten på slutten om avgjørelsen står. Som nevnt over, er bevisene i beste fall vage. Er ikke trygt for noen lengre om dette er alt som skal til for å bli utestengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte jeg egentlig ikke skulle kommentere, men her går det. Jeg spilte med radi da ingen viste hvem han var han hadde sine moments da også - men på ca ett år har han gått fra å være helt okay til å bli rimelig god, han er ung og har hatt en god stund på å bli bedre han er nok den jeg har hatt på vennelista som har mer timer i å faktisk spille cs enn å idle timer - om jeg har stått opp kl 7 noen dager for å game før jobb og slikt så har han alltid vært i en eller annen match type - han spiller heletiden og jeg ser ikke noe cheat med dette. Synes det er synd å kaste han under bussen fordi man er sur og lei over ett tap, men det som overrasker meg her og gjør meg nervøs i forhold til norsk e-sport er at gamer er enig i å utestenge.. Det er for lite å gå på.

 

Bra du forsvarer han, men han har over 2100 timer idle, så det argumentet der funker ikke. 43% idle er veldig mye, nå vet ikke jeg hvilke venner du har på vennelisten din men det argumentet holder ikke i det hele tatt. Bare tips til deg prøv å vær litt mer spesifikk når du forsvarer noen. Er helt nøytral i om han bør bannes eller ikke. Jeg har noen få prosent mer idle enn han, men jeg idler utrolig mye.

Lenke til kommentar

Hva har det å si å idle? Hvem bryr seg?

Fordi argumentet til tiltalte er at han har 4k timer pluss. Men hvis halvparten er "idle", altså ikke ingame så er det et veldig dårlig argument.

Men etter å ha sett demoene synes jeg mye var shady, men det er ikke nok til utestengelse imo. 

Lenke til kommentar

 

Hva har det å si å idle? Hvem bryr seg?

Fordi argumentet til tiltalte er at han har 4k timer pluss. Men hvis halvparten er "idle", altså ikke ingame så er det et veldig dårlig argument.

Men etter å ha sett demoene synes jeg mye var shady, men det er ikke nok til utestengelse imo. 

 

 

Radi er en av få spillere jeg vet om som faktisk spiller 90% av de timene han lagt inn i cs, på ett år så kan jeg kun telle på 2 hender de gangene han bare har vært i menyen når jeg har sjekka info for å spørre om vi skal spille - Det er ikke ment som noe motbevis på cheat, bare at det er ett faktum at han har spilt enormt mye av de timene han har på cs.  

 

Er han ikke på noe FFA, spiller han faceit eller ESEA er min erfaring, det er faktisk ikke sjeldent tidligere at jeg har tenkt "Fy faen radi er nolife"  Uten at jeg mener det som kritikk fra min side.  :)

Lenke til kommentar

Strengt tatt alle på Demise vet at Radi er god nok til å pisse på de med awp hvis han har flyt.

Er direkte flaut hvis ikke Demise selv kommer ut å sier at bannen bør trekkes tilbake. Nekter å tro at mer enn 1 eller 2 av de faktisk tror at dette MÅ ha vært cheat.

Vært morsomt å satt i stand en avstemning for spillere i 1.ste/2.dre div å se om de tror dette er tilstrekkelig bevis for cheating. Tipper under 5% vil mene at dette er cheat, tror ikke engang demise gutta tror dette er cheat engang nå etter at tilten har lagt seg.

Endret av Carew
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så han ble bannet fordi han lucket et skudd gjennom en vegg? Hadde vært interessant hvem som ikke hadde blitt bannet av dagens internasjonale pro spillere av gamer da.

 

https://www.youtube.com/watch?v=1def2llthOE

https://www.youtube.com/watch?v=dg6TQy6pGfs

 

Jeg antar du er overbevist om at så og si hele cs scenen cheater Tommy hvis du mener det beviset i demoet er nok til å få en fjernet i ett år. Fullstendig idioti å banne på demos, med mindre det er blatant aimbot er det umulig å vite om du bannen er riktig.

 

ikke sammenlign clipsa der med de som har blitt vist her da

Lenke til kommentar

 

Så han ble bannet fordi han lucket et skudd gjennom en vegg? Hadde vært interessant hvem som ikke hadde blitt bannet av dagens internasjonale pro spillere av gamer da.

 

 

Jeg antar du er overbevist om at så og si hele cs scenen cheater Tommy hvis du mener det beviset i demoet er nok til å få en fjernet i ett år. Fullstendig idioti å banne på demos, med mindre det er blatant aimbot er det umulig å vite om du bannen er riktig.

ikke sammenlign clipsa der med de som har blitt vist her da

 

Ja rimlig latterlig å se folk sammenlikne med slike klipp, ggwp. 

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å ta dette videre til Tv2/Telenor? Så får de sett hvordan de "adminsa" misbruker merkenavnet dems ved å henge ut folk? Skaper heksejakt i 2017, på alt som virker som en spiller som ikke jukser?

 

Det som er trist her, er jo at dette mest sannsynlig ikke blir opphevet, da Gamer har alt og tape på det. Ynklig og patetisk avgjørelse, av admins som tilsynelatende ikke har vært innenfor dette spillet lenge.

 

Måten de løser saken på er helt bak mål, er så fullstendig krise, at det er trist at det nettopp er gamer som har klart å få med seg de store aktørene på å backe Esport Norge, når dem selv velger å rive det i fillebiter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva har det å si å idle? Hvem bryr seg?

Fordi argumentet til tiltalte er at han har 4k timer pluss. Men hvis halvparten er "idle", altså ikke ingame så er det et veldig dårlig argument.

Men etter å ha sett demoene synes jeg mye var shady, men det er ikke nok til utestengelse imo. 

 

 

Radi er en av få spillere jeg vet om som faktisk spiller 90% av de timene han lagt inn i cs, på ett år så kan jeg kun telle på 2 hender de gangene han bare har vært i menyen når jeg har sjekka info for å spørre om vi skal spille - Det er ikke ment som noe motbevis på cheat, bare at det er ett faktum at han har spilt enormt mye av de timene han har på cs.  

 

Er han ikke på noe FFA, spiller han faceit eller ESEA er min erfaring, det er faktisk ikke sjeldent tidligere at jeg har tenkt "Fy faen radi er nolife"  Uten at jeg mener det som kritikk fra min side.  :)

Ifølge stats sider er det bare omtrent halvparten av de 5000 timene som er faktisk spilletid. Veit ikke hvor nøyaktige de er, men de får statistikken fra steam.

 

http://csgo-stats.com/76561198027330379/

https://csgosquad.com/search/76561198027330379

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...