Gå til innhold

E-SPORT: Telenorligaspiller blir utestengt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men den videoen der burde ikke bli laget av en lagekamerat, du blir ikke objektiv. I flere av klippene virker det som du prøver å bortforklare med piss, blandt annet B-skuddet, det er hovedsaklig ett sykt skudd, men det at han ikke bryr seg om at det kan peekes fra andre steder(b-main) er det som er uroligende. Peeken han tar i A-main er også litt rar, da på andre demoer(gotv som jeg har sett) der kan du ikke høre scopen til TommyM som kswitch sier Rosey gjorde. Jeg skal ikke ta fra Radifaction at han er en god awp'er, men den peeken der er ikke normal eller har en god forklaring.

Så den filmen kswitch har laget, føler jeg ikke har noe å si da det kommer fra en lagkamerat og med svake forklaringer.

Lenke til kommentar

Så han ble bannet fordi han lucket et skudd gjennom en vegg? Hadde vært interessant hvem som ikke hadde blitt bannet av dagens internasjonale pro spillere av gamer da.

 

 

Jeg antar du er overbevist om at så og si hele cs scenen cheater Tommy hvis du mener det beviset i demoet er nok til å få en fjernet i ett år. Fullstendig idioti å banne på demos, med mindre det er blatant aimbot er det umulig å vite om du bannen er riktig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

. Jeg skal ikke ta fra Radifaction at han er en god awp'er, men den peeken der er ikke normal eller har en god forklaring.

For all del det er en uortodoks peek, skal han bli bannet pga det? Hva for noe lotto av et regelbruddsystem er det.

Endret av .berZerk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

. Jeg skal ikke ta fra Radifaction at han er en god awp'er, men den peeken der er ikke normal eller har en god forklaring.

For all del det er en uortodoks peek, skal han bli bannet pga det? Hva for noe lotto av et regelbruddsystem er det.

 

 

Jeg er ikke god nok i CS til å komme med noe vektig analyse, men du presenterer ikke din sak godt med "han blir bannet kun pga en peek" rett etter" bannet kun pga en luckshot", det viser tydelig at du selv er fullt klar over at den oppgitte grunnen er mer enn kun et enkelt shot, eller en enkel peek. Det er en kombinasjon av flere elementer.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Latterlig at dere mener radi hacker bare fordi han er en guud! Dere kan gå på youtube å se pro spillere gjøre vac moments! DET er og urelevant å banne radi for noen peeks! Alt det andre er normalt! latterlig at denne demoen er nok bevis på at Radifaction hacker!

Lenke til kommentar

 

Gamer admins.. he's on the gear boys

 

haha lol

Men alvorlig; Skal ett klipp virkelig avgjøre sesongen til ett helt lag? (2 sesonger faktisk). Det blir ganske feil, imo.

 

 

Igjen, uten å ta stilling til om avgjørelsen er riktig, hvorfor ikke? Hva er alternativet? At man aldri kan tas for juks om det ikke er på fersk gjerning? At folk som jukser ikke skal straffes fordi det er kjipt for laget?

 

AtW

Lenke til kommentar

Der der e jo helt på trynet, har selv sett grunnlaget han ble banna på, og det e ETT klipp som e fishy og vanskelig å forklar.. Men alle har jo et eller anna "VAC-øyeblikk" innimellom. NW har også gode forklaringa på hver situasjon, og ser samtidlig at radi spille jævlig smart på a siten etter den dør push situasjonen. Håpe dem har suksess med og anke det her, for alle æ har snakka med e enig, det her ser ikke ut som cheat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere som mener at det ikke er noe fishy i demoene av radi: Det er forskjell på ETT klipp blant flere titalls eller hundrevis av games sammenlignet med flere svært mistenkelige klipp under én og samme kamp. Synes også dere kan droppe de teite kommentarene mot gamer.no/telenorligaens ansvarlige når de har gjort en skikkelig jobb med å se gjennom demoer. MM-heltene som er kjempestolt av å være global elite kan holde de dumme kommentarene sine for seg selv

 

Flere mistenkelige klipp? What?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...