Gå til innhold

E-SPORT: Telenorligaspiller blir utestengt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som mener at det ikke er noe fishy i demoene av radi: Det er forskjell på ETT klipp blant flere titalls eller hundrevis av games sammenlignet med flere svært mistenkelige klipp under én og samme kamp. Synes også dere kan droppe de teite kommentarene mot gamer.no/telenorligaens ansvarlige når de har gjort en skikkelig jobb med å se gjennom demoer. MM-heltene som er kjempestolt av å være global elite kan holde de dumme kommentarene sine for seg selv

 

du har sett igjennom begge demoene antar jeg?

 

hvordan kan du være bombesikker på at han cheater basert på disse clipsa? Se igjennom cbble for eksempel, der finner du ikke særlig mistenksome ting, men han har fortsatt nesten 3 i KD.

Lenke til kommentar

 

Dere som mener at det ikke er noe fishy i demoene av radi: Det er forskjell på ETT klipp blant flere titalls eller hundrevis av games sammenlignet med flere svært mistenkelige klipp under én og samme kamp. Synes også dere kan droppe de teite kommentarene mot gamer.no/telenorligaens ansvarlige når de har gjort en skikkelig jobb med å se gjennom demoer. MM-heltene som er kjempestolt av å være global elite kan holde de dumme kommentarene sine for seg selv

 

Flere mistenkelige klipp? What?

Dersom du ikke ser mer enn ett mistenkelig klipp i demoene kan du la være å kommentere her, for da har du åpenbart ikke det nivået som er nødvendig for å vurdere demoer av bedre spillere. kswitch sier selv at klipp 1 og 2 er mistenkelig. Klipp 3: Radi kan umulig vite at personen som sto mot a-main fra rød har gått mot quad (selv med den infoen kswitch har), men velger likevel å fokusere kun mot quad. Klipp 4: Kill i dør er helt greit, men det at han krabber bortover, millimeter for millimeter slik er ganske klart tegn på at han vet akkurat hvor motstanderens awper står. Klipp 5: Aimlocken mot bil. Dersom det er en aimlock og ikke WH vet han ikke at motstanderen har gått videre mot veggen langs høyre, og det var dermed naturlig å peeke der hvor "locken" fant sted.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Igjen, uten å ta stilling til om avgjørelsen er riktig, hvorfor ikke? Hva er alternativet? At man aldri kan tas for juks om det ikke er på fersk gjerning? At folk som jukser ikke skal straffes fordi det er kjipt for laget?

 

AtW

 

Nei, men så er det forskjell på klipp med blatant aimbot, og en random wallbang.

Lenke til kommentar

I Norsk e-sport er det sånn at alle tror de har "bedre spillere individuelt" enn motstanderne, og blir overrasket når de faktisk ikke klarer å spille god CS.

Det settes derved igang en heksejakt der de jobber for å få flest mulig til å slenge dritt om en spiller, i tilegg er det også rutine at Gamer.no gjør dårlige forhastede avgjørelser der mestparten er synsing fra admin sin side. 

 

Noen som husker Tien Len? Der var igjen gutteklubben grei på heksejakt. 
 

Er også latterlig å si at wallbang er bevis at noen hacker, det er jo sånnt silvers tror.

Endret av TB-Iceman
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Igjen, uten å ta stilling til om avgjørelsen er riktig, hvorfor ikke? Hva er alternativet? At man aldri kan tas for juks om det ikke er på fersk gjerning? At folk som jukser ikke skal straffes fordi det er kjipt for laget?

 

AtW

Nei, men så er det forskjell på klipp med blatant aimbot, og en random wallbang.

 

 

Så du mener det er greit å stenge ute noen pga et klipp da, mao?

 

AtW

Lenke til kommentar

Synes det er synd å kaste han under bussen fordi man er sur og lei over ett tap, men det som overrasker meg her og gjør meg nervøs i forhold til norsk e-sport er at gamer er enig i å utestenge.. Det er for lite å gå på.

 

Så du mener de visste godt at det ikke var cheating, men de valgte å klage mot bedre vitende fordi de var sure? Du synes det er det mes sannsynlige scenarioet?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Synes det er synd å kaste han under bussen fordi man er sur og lei over ett tap, men det som overrasker meg her og gjør meg nervøs i forhold til norsk e-sport er at gamer er enig i å utestenge.. Det er for lite å gå på.

 

Så du mener de visste godt at det ikke var cheating, men de valgte å klage mot bedre vitende fordi de var sure? Du synes det er det mes sannsynlige scenarioet?

 

AtW

 

Det at de spiller dårlig betyr ikke at motstanderen spiller med hacks, selvom det kan føles slik. 

Lenke til kommentar

 

Synes det er synd å kaste han under bussen fordi man er sur og lei over ett tap, men det som overrasker meg her og gjør meg nervøs i forhold til norsk e-sport er at gamer er enig i å utestenge.. Det er for lite å gå på.

 

Så du mener de visste godt at det ikke var cheating, men de valgte å klage mot bedre vitende fordi de var sure? Du synes det er det mes sannsynlige scenarioet?

 

AtW

 

Er det helt usannsynlig egentlig? Mange som driver på slik så det forbauser meg ikke hvis det er tilfelle.

Lenke til kommentar

han er obvious! glad han ble utestengt for å være helt erlig! synes det er tull å jukse!

 

å i tilleg sitter han å sier han har nesten fem tusen timer i csgo og startet i 2014? jeg startet med cs:go i 2014 også jeg har nermere 13 tusen timer i spillet hvor 8 tusen er aktivt kompetativt spillt og 2000 er trening! fem tusen timer er ikke mye

  • Liker 1
Lenke til kommentar

han er obvious! glad han ble utestengt for å være helt erlig! synes det er tull å jukse!

 

å i tilleg sitter han å sier han har nesten fem tusen timer i csgo og startet i 2014? jeg startet med cs:go i 2014 også jeg har nermere 13 tusen timer i spillet hvor 8 tusen er aktivt kompetativt spillt og 2000 er trening! fem tusen timer er ikke mye

 

helt enig!

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke skryte på meg noen særlige ferdigheter i verken CS eller i å dømme om noen jukser eller ei. Hadde jeg sett denne demoen (som lagt ut av lagkameraten) ville jeg ikke huket av for "evident beyond a reasonable doubt". Akkurat den wallbangen på b-site så riktignok veldig merkelig ut, men ellers er jeg rimelig uenig i bedømmelsen av situasjonene. Det er svært ofte at man i CS velger å satse på hvor spillerene er og rett å slett overser enkelte plasser hvor fienden kan stå for å forsøke å vinne runden. Om man skulle sjekket hvert eneste hjørne hadde man vel aldri vunnet en clutch? Og hvem i alle dager sjekker til venstre for døren på A-site cache? Er rimelig gode odds for at ingen er der så tidlig i runden når du hører lade lyder til høyre for døren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Synes det er synd å kaste han under bussen fordi man er sur og lei over ett tap, men det som overrasker meg her og gjør meg nervøs i forhold til norsk e-sport er at gamer er enig i å utestenge.. Det er for lite å gå på.

 

Så du mener de visste godt at det ikke var cheating, men de valgte å klage mot bedre vitende fordi de var sure? Du synes det er det mes sannsynlige scenarioet?

 

AtW

 

Det at de spiller dårlig betyr ikke at motstanderen spiller med hacks, selvom det kan føles slik. 

 

 

Nei, det betyr det selvfølgelig ikke, det slår meg bare som vesentlig mer sannsynlig at de faktisk trodde han jukset, og eventuelt tok feil.

 

AtW

Lenke til kommentar

å i tilleg sitter han å sier han har nesten fem tusen timer i csgo og startet i 2014? jeg startet med cs:go i 2014 også jeg har nermere 13 tusen timer i spillet hvor 8 tusen er aktivt kompetativt spillt og 2000 er trening! fem tusen timer er ikke mye

 

Sur fordi noen er flinkere enn deg med mindre trening? crying.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...