Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2017 Skrevet 6. februar 2017 "Båten om kvelden" het en roman, husker jeg. Flott komposisjon, og meget stemningsfullt bilde, tross båten i plast. 1
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Hei, Johan Lisspers. Komposisjon, lys og farger er meget bra, etter min oppfatning, og bildet har en fin stemning ! I likhet med Trond Olav Løkken, opplever jeg plastbåten som et noe "forstyrrende" element. Vennlig hilsen Albert. 1
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Plastbåten forstyrrer ikke meg, alt til sin tid:-) Utmerket komposisjon og stemmingsfullt på alle måter. Mvh Gunnar 1
Fredrik N. Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Stemningsfullt. Fin komposisjon. Mvh Fredrik 1
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Deilig kveldsstemningsbilde i en meget god komposisjon med båten i forgrunn, den speilblanke vannflaten og horisont med lys og skyer. Mvh Ragnar 1
johan lisspers Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Skrevet 9. februar 2017 Tusen takk før alle fine tilbakemeldingerne:) Oppskattes varmt! Mvh Johan
Anbefalte innlegg