Gå til innhold

Lønn Trafikkdirigenter


Mato

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

jeg regner med det finnes flere her som har jobbet eller jobber som trafikkdirigent, nå er jo sesongen snart i gang for veiarbeid og jeg ser flere stillinger på dette og lurer på om noen sitter på litt info om have de forskjellige firmaene betaler , eller om det er ca likt rundt om.  

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja er ute og vite litt om hva de forskjellige betaler , der finnes jo en del firma som kun driver med vei dirigering som TrafikkDirigering AS ,  jeg har å sett at trafikkdirigenter er nevnt i tariffavtalen til asfaltarbeidere, så det er litt vanskelig og danne seg et bilde av hvor snittet ligger .

Lenke til kommentar

ja er ute og vite litt om hva de forskjellige betaler , der finnes jo en del firma som kun driver med vei dirigering som TrafikkDirigering AS ,  jeg har å sett at trafikkdirigenter er nevnt i tariffavtalen til asfaltarbeidere, så det er litt vanskelig og danne seg et bilde av hvor snittet ligger .

 

Om du sammenligner asfaltarbeiderne sin tariff og vektere så bør det jo gi ett greit bilde? 

Lenke til kommentar

Fant en gammel tråd fra 2010, får håpe vilkårene har bedret seg. Timelønnen bør i det minste ha gått opp noen kroner. 

 

 

 

Trafikkdirigering AS har 145kr på dagtid. etter 10t er det 40% overtid. 
Nattarbeid er timelønnen 145 + 20kr tilegg, Etter 9,5 time er det 50 overtid. 
Alt over 40timer i uka er 50%

Dagene er opptil 16 timer om ikke mer.. helger kan variere ihht til hvor man er i sesongen og hvor man jobber. 
Man får dekket tak over hode, men ikke mat. Er stedet for jævelig, (uten innlagt vann og kloakk) tilkommer det et tillegg på 100kr døgnet. Kilometergodtgjørelse 1 kr km.. Dette er for sesongen 2011. Hva som skjer neste år, er det ingen som vet.
Lenke til kommentar