AfterGlow Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 Se videoen av den skremmende kreasjonen som kjører på to hjul og kan hoppe.Googles nye robot beskrives som «mareritt-fremkallende»
Kikert Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 "Google har signalisert at de skal kvitte seg med Boston Dynamics fordi selskapet ennå ikke er i nærheten av å lage et salgbart produkt det går an å tjene penger på" Er ikke det egentlig Gooogles feil? Med så mye teknologi som ligger i dette her og så langt det er kommet i forhold til å lage noe "stabilt" som kan settes inn i diverse enkle oppgaver så burde det ikke være noe problem å lage prototyper som settes til oppgaver som, hvis det blir effektivt gjort, vil kunne selges når betatesting er utført. Bare det å bære materialer frem og tilbake er en ting som er greit å slippe og tidkrevende for mennesker. Med en god pris så tror jeg mange er villige til å betale. Se på lagerteknologien/maskinen Komplett bruker, simple greier som effektiviserer arbeidet voldsomt med mindre feilmarginer (feilsendinger).
tommyb Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 Det er jo en hest. En robot-hest. En hestbot. 1
Revox Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 Det var den nattesøvnen! Lenge siden jeg har sett noe så skummelt... 1
nessuno Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 mareritt hos hvem? lett imponerte tenårige jenter? 2
J_Gagarin Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 "Google har signalisert at de skal kvitte seg med Boston Dynamics fordi selskapet ennå ikke er i nærheten av å lage et salgbart produkt det går an å tjene penger på" Er ikke det egentlig Gooogles feil? Med så mye teknologi som ligger i dette her og så langt det er kommet i forhold til å lage noe "stabilt" som kan settes inn i diverse enkle oppgaver så burde det ikke være noe problem å lage prototyper som settes til oppgaver som, hvis det blir effektivt gjort, vil kunne selges når betatesting er utført. Bare det å bære materialer frem og tilbake er en ting som er greit å slippe og tidkrevende for mennesker. Med en god pris så tror jeg mange er villige til å betale. Se på lagerteknologien/maskinen Komplett bruker, simple greier som effektiviserer arbeidet voldsomt med mindre feilmarginer (feilsendinger). Hvorfor skal man bære materialer frem og tilbake?
G Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 (endret) Få montert et par sagblader på den, og vi har nådd målet? Endret 2. februar 2017 av G
G Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 Bare det å bære materialer frem og tilbake er en ting som er greit å slippe og tidkrevende for mennesker. Med en god pris så tror jeg mange er villige til å betale. Se på lagerteknologien/maskinen Komplett bruker, simple greier som effektiviserer arbeidet voldsomt med mindre feilmarginer (feilsendinger). Men hjul, ærlig talt !? Er det ikke bedre med beltedrift da i ulendt terreng?
ATWindsor Skrevet 2. februar 2017 Skrevet 2. februar 2017 Vet ikke om denne utgaven kan det, men i utgagnspunkten kan den bare gå når det blir ulendt. AtW
frodenerd Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Bare det å bære materialer frem og tilbake er en ting som er greit å slippe og tidkrevende for mennesker. Med en god pris så tror jeg mange er villige til å betale. Se på lagerteknologien/maskinen Komplett bruker, simple greier som effektiviserer arbeidet voldsomt med mindre feilmarginer (feilsendinger). Men hjul, ærlig talt !? Er det ikke bedre med beltedrift da i ulendt terreng? https://www.youtube.com/watch?v=nN-AwDX77h8 Jul/føtter-combo kommer seg frem så og si overalt. Teknisk sett så kommer en tanks seg frem inne i stua mi - men det er ikke praktisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå