Gå til innhold

5kroning med ekstra hull i. Får jeg noe for denne?


Anbefalte innlegg

I øyeblikket etter jeg kom over den, søkte jeg i google etter noe. Og fant det med en gang, en fyr hadde fått 1000kr for en 5kroning med ekstra hull i, derimot fra 2007. Jeg legger ut bilde av den her så snart noen forklarer meg hvordan. Den er fra 1998 og i god stand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I øyeblikket etter jeg kom over den, søkte jeg i google etter noe. Og fant det med en gang, en fyr hadde fått 1000kr for en 5kroning med ekstra hull i, derimot fra 2007. Jeg legger ut bilde av den her så snart noen forklarer meg hvordan. Den er fra 1998 og i god stand.

 

Du kan legge ut bildet av den her ved å trykke "Browse" under skrivefeltet du skriver i når du svarer eller oppretter en ny post, velg bildefilen, OK og Last opp.

 

Deretter finner du den i lista hvor det står "Administrere vedlegg (1)".

Lenke til kommentar

For å påpeke det åpenbare; en person med det riktige utstyret kunne vel ha laget et ekstra hull hvis han hadde hatt lyst...

 

Lurer på hvordan hullet i 5-kroningen, til han du omtaler i åpningsposten, så ut. Vil vel tro at det medfører økt verdi hvis man kan se at det andre hullet er laget av samme maskin som har laget det vanlige hullet elns. Ikke at jeg egentlig har peiling... :)

Lenke til kommentar

Da er de gjerne laget på myntstanseriet, noe det hullet i den femmeren der helt klart ikke er. Størrelsen er f.eks. feil. Sannsynligvis har noen en eller annen gang hatt det gøy med en drill og en femkroning. Men for all del, det er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 13 år senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...