Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Husker ett spill til dos der man skulle styre ett sånn firma som sprenger bygninger, så måtte du kjøpe eksplosiver, tennhetter og sånt.

Ødela du noe på husene rundt måtte du betale masse penger.

Dette spillet var sykt underholdene, noen som vet hva det het? tongue.gif

7978568[/snapback]

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et spill til PC jeg aldri har prøvd. Husker at det var en hel by og noe om at man skulle påvirke folk politisk. Lurer på om det var om en revolusjon eller noe.

 

Utrolig dårlig forklaring, men som sagt har jeg aldri prøvd det.

Fra 2004-2006 tror jeg.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Lurer på hva et spill heter: man styrer en ball og man må skifte mellom forskjellige materialer ballen skal være laget av for å komme seg igjennom verdnene. Er nok flere spill som kan passe inn i denne forklaringen.

8098237[/snapback]

 

 

Det er nok "Ballance" du er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Lurer på hva et spill heter: man styrer en ball og man må skifte mellom forskjellige materialer ballen skal være laget av for å komme seg igjennom verdnene. Er nok flere spill som kan passe inn i denne forklaringen.

8098237[/snapback]

 

 

Det er nok "Ballance" du er på jakt etter.

8172932[/snapback]

 

Nja.

 

Jeg vil faktisk tro spillet du snakker om er "Within a Deep Forest" av Mister Nicklas Nygren. Hvis dette ikke er faktum, vil jeg absolutt anbefale deg å spille det. Kanskje ett av de bedre freeware-spillene jeg noensinne har spillt (og jeg skulle faktisk lage musikk til ett av brettene :) )

 

Spillet kan forresten finnes her: http://withinadeepforest.ni2.se/, og jeg vil absolutt anbefale deg å spille spillet Knytt av samme person, dersom du likte WaDF :p

Endret av aulin
Lenke til kommentar
Hei

Husker ett spill til dos der man skulle styre ett sånn firma som sprenger bygninger, så måtte du kjøpe eksplosiver, tennhetter og sånt.

Ødela du noe på husene rundt måtte du betale masse penger.

Dette spillet var sykt underholdene, noen som vet hva det het? tongue.gif

7978568[/snapback]

Det nærmeste jeg vet om er vel Operation Cleaner, som nylig har fått en oppfølger: Operation Cleaner 2.
Lenke til kommentar

Leiter etter et spill jeg spilte mye på barneskolen:

 

Spillet gikk ut på at du styrte en tanks (tror jeg), og vært av bretene var en spesiel matgruppe, og så var det en diger sjokolade, som var bossen på en av de første brettene...

 

Var et spill av typen der du ser handlingen oventifra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Det er et spill der du styrer en snowboardkjører. Spillet er forholdsvis gammelt. Du er i en pipe og skal styre unna steiner og noen snømenn med motorsag eller noe. Noen som har en ide?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er et spill der du styrer en snowboardkjører. Spillet er forholdsvis gammelt. Du er i en pipe og skal styre unna steiner og noen snømenn med motorsag eller noe. Noen som har en ide?

8206242[/snapback]

Skifree?

 

abom.gif

 

:love:

 

---

 

Forresten, jeg lurer på navnet til et gammelt BMX-spill (1990-ish) hvor målet var å kjøre gjennom en bane hvor man måtte hoppe over stålrør, radiatorer, steinrøyser og lignende. Spillet ble sett fra siden.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Det er et spill der du styrer en snowboardkjører. Spillet er forholdsvis gammelt. Du er i en pipe og skal styre unna steiner og noen snømenn med motorsag eller noe. Noen som har en ide?

8206242[/snapback]

Ski or Die? Husker du kunne kjøre snowboard der, og det lå masse dritt i veien som steiner, tømmerstokker og snømenn.

Fant bilder:

Ski%20or%20Die2.png

 

Ski_or_Die_ingame.gif

Endret av Arthas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...