Gå til innhold

Philips slipper gigantisk 4K-skjerm som er kurvet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hva er det du babbler om, er det masse fjas inne i skjermen som f.eks en tuner og OS er den en TV

har skjermen bare en tilkobling er det ikke en TV, da er det en pc-skjerm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ren monitor kan jo fint ha flere tilkoblinger. Flere HDMI-innganger, DisplayPort osv. både for individuell kildeswitching, stacking og for bilde-i-bilde-løsninger.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

En ren monitor kan jo fint ha flere tilkoblinger. Flere HDMI-innganger, DisplayPort osv. både for individuell kildeswitching, stacking og for bilde-i-bilde-løsninger.

hvis du vil så skjønner du hva jeg mener...

Skrevet

hva er det du babbler om, er det masse fjas inne i skjermen som f.eks en tuner og OS er den en TV

Og hvilket standardiseringsorgan er det du refererer til med den "definisjonen" ? Forøvrig bør du prøve å avstå fra skjellsord.

Skrevet

Det finnes ikke lenger skjermer med 1 tilkobling. De har alle ulike grader av tilleggsutstyr og prosessorer og software. Samt et utvalg av innganger. Det synes å være deg som sliter med forståelse.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Og hvilket standardiseringsorgan er det du refererer til med den "definisjonen" ? Forøvrig bør du prøve å avstå fra skjellsord.

skjellsord?

hvis du spør 100 folk på gata om hva en tv er og hva en pc-skjerm er så får du garantert likt svar, de fleste bortsett fra deg har en ganske grei oppfattning på hva forskjellen er.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Det finnes ikke lenger skjermer med 1 tilkobling. De har alle ulike grader av tilleggsutstyr og prosessorer og software. Samt et utvalg av innganger. Det synes å være deg som sliter med forståelse.

unnskyld at jeg ikke skrev flertall, vet det kan være slitsomt å tenke selv.

Skrevet

"Skjermen skal bli tilgjengelig i butikkene i disse dager, og den veiledende utsalgsprisen ligger på 6729 kroner."

Og ingen nettbutikker har den rimeligere enn 6990,-?

Skrevet

Synes prisen virket svært så rimelig? Enorm PC skjerm med støtte for 4k til under 7lapper. Nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte en på "bare" 27" på Black Friday ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...