Gå til innhold

Slik avkristnes norge


Anbefalte innlegg

Her SKAM-roses islam og selges til unge homofile og forvirrede ungdommer, det fremstilles det bl.a som at islam er homovennlig og i bresjen i kampen mot mobbing:

 

http://www.aftenposten.no/osloby/Mobbet-av-moralpolitiet-114535b.html

 

La oss ta en titt på videosnutten og analysere hva de sier:

 

 

Legg her merke til noen innslag fra det som ser ut som sørstatsbaptister med noen "Jesus-plakater" som ifølge snutten "argumenterer for hatet sitt". 

 

Hvis noen unge der ute tror alt dette skjer rundt dem fordi de er hvite (mange har gått i den fella, se alt.right, richard spencer og disse nynazistene), så tar de feil. Det skjer fordi forfedrene deres var kristne, det kan være flere generasjoner tilbake, og den gangen var under Guds velsignelse. Vår generasjon har gått bort fra kristendommen og har kommet under Guds forbannelse (5 mosebok kapittel 28, en av de hardeste bøkene i bibelen, kjenner du deg igjen på hva som skjer nå?). Kristendommen sier homofili er synd og sidestilles med utroskap, men Jesus sier også "den som så mye har sett (med vellyst) på en annen kvinne har begått utroskap i sitt hjerte", ergo er alle like mye syndere som en hvilken som helst homse, men hele kristendommen handler om nåde selv om vi er syndere. Der Adam brakte synd og fiendskap mot Gud, og som en konsekvens av det død, inn i verden, forsonte Jesus Gud og menneske ved å ta straffen for våre synder på seg selv og gjorde slutt på døden. Tror du på det, har du ikledd deg Jesus rettferdighet og forsont deg med Gud.

 

I alle tilfeller, lite illustrerer bedre avkristningen av norge enn denne videosnutten. De som blir født i dag tror jeg vil kjenne Muhammed bedre enn Jesus. Og da er spørsmålet mitt:

 

Tror dere det som "skam" her representerer, beskriver virkeligheten på en god måte?

Endret av marius77
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RWS:Du skriver "Så hvis du er redd for at islam tar over der kristendom slapp kan du ta det hele med ro. Folk er ikke så dumme at de drar inn over seg den klamme, vemmelige, menneskehatende ideologien funnet på av ignorante geite gjetere ute i ørkenen for 1400 år siden"

 

Da tror jeg ikke du følger mye med på hva som skjer rundt deg. Det er ikke snakk om at folk er så dumme at de drar inn over seg islam, islam kommer som en flodbølge over hele europa. Når det kommer en flodbølge har man ikke så mange valg, en må tilpasse seg og gjøre det beste for å overleve, slik blir det med islam også.

Lenke til kommentar

Her SKAM-roses islam og selges til unge homofile og forvirrede ungdommer, det fremstilles det bl.a som at islam er homovennlig og i bresjen i kampen mot mobbing:

 

 

 

Tror dere det som "skam" her representerer, beskriver virkeligheten på en god måte?

Jeg tror ikke jenta er muslim, men er hun muslim så misbruker hun taqiya.

 

Når det gjelder avkristningen  :w00t: i Norge gjør de kristne selv en glimrende jobb.  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

RWS:Du skriver "Så hvis du er redd for at islam tar over der kristendom slapp kan du ta det hele med ro. Folk er ikke så dumme at de drar inn over seg den klamme, vemmelige, menneskehatende ideologien funnet på av ignorante geite gjetere ute i ørkenen for 1400 år siden"

 

Da tror jeg ikke du følger mye med på hva som skjer rundt deg. Det er ikke snakk om at folk er så dumme at de drar inn over seg islam, islam kommer som en flodbølge over hele europa. Når det kommer en flodbølge har man ikke så mange valg, en må tilpasse seg og gjøre det beste for å overleve, slik blir det med islam også.

 

Sjekk hvem som har laget serien ... bare folk med norske navn ...

 

Hva slags interesse har etnisk norske filmskapere, som tydelig ikke er troende selv, av å promotere islam og male et bilde av denne religionen som ikke stemmer med virkeligheten?

Lenke til kommentar

 

Her SKAM-roses islam og selges til unge homofile og forvirrede ungdommer, det fremstilles det bl.a som at islam er homovennlig og i bresjen i kampen mot mobbing:

Både islam og kristendommen er homofiendtlige, så det naturlige er å bekjempe begge deler.

 

 

Kristendom er ikke noe mer homofiendtlig enn fiendtlig mot utroskap, sexuelt umoralske, løgnere o.l. Dette har bl.a bakgrunn fra tempelprostituerte som hedningene holdt på med på Jesu tid (disse var under djevelen, og sexritualer er en måte å hedre satan på). Dette var en tid keiseren av rom gikk rundt med så mye kjønnssykdommer at familiejuvelene hans var iferd med å råtne bort. Kristne representerte sannheten, og skulle derfor være et forbilde for andre. Da holdt man ikke på med homsesex, dyresex eller horet rundt, og for Gud er dette det samme som avgudsdyrkelse og fremprovoserer sinne fra Gud. For den man har sex med blir man i følge bibelen en kropp med, og ekteskapet er for mann og kvinne. Jeg horet selv rundt før jeg ble kristen, jeg har ikke telling på hvor mange kvinner jeg har hatt sex med, så jeg er ikke noe bedre ovenfor Gud enn en homse. Men troa mi fikk meg til å slutte med det, og det har vært en gradvis prosess hvor interessen for å hore rundt rett og slett forsvant, det har mao. kommet innenfra, som bibelen sier at det skal gjøre.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

RWS:Du skriver "Så hvis du er redd for at islam tar over der kristendom slapp kan du ta det hele med ro. Folk er ikke så dumme at de drar inn over seg den klamme, vemmelige, menneskehatende ideologien funnet på av ignorante geite gjetere ute i ørkenen for 1400 år siden"

 

Da tror jeg ikke du følger mye med på hva som skjer rundt deg. Det er ikke snakk om at folk er så dumme at de drar inn over seg islam, islam kommer som en flodbølge over hele europa. Når det kommer en flodbølge har man ikke så mange valg, en må tilpasse seg og gjøre det beste for å overleve, slik blir det med islam også.

 

Jeg tror ikke du vet hva du ser. Det er ingen flodbølge. Det er tom retorikk som er unikt til ekkokammeret du tar del i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jenta er muslim, men er hun muslim så misbruker hun taqiya.

 

Når det gjelder avkristningen  :w00t: i Norge gjør de kristne selv en glimrende jobb.  :rofl:

 

 

syndefokusert streng kristendom er uheldig for egentlig er kristendommen det motsatte - nemlig frihet, men jeg tror ikke "æren" for dette her kan pålegges kristnes feil og mangler. Helt fram til 1960-tallet var norge på verdenstoppen i å sende misjonærer ut i verden og vi bor fortsatt i et land med en grunnlov som slo fast at norge var et kristent land. Så hadde vi 68'er opprøret og folk gikk bort fra Gud og budene hans. Fruktene av det begynner vi å se nå, det var rundt da noen fikk det for seg at norge skulle bli "flerkulturelt" og fra å bli et land med nøkternt forbruk og sparepenger til å havne på verdenstoppen i privatgjeld for å ta noen eksempler. Igjen, 5 mosebok kapittel 28 kunne være verdt en titt her, evt. deuteronomy 28 på engelsk som av det jeg har sett på nett er en bedre oversettelse om du kan engelsk.

Lenke til kommentar

Marius77: når vi først er inne på sex og sånt. Har du noen gode råd angående bikkja mi. Når han har løpetid så vil han knulle alle tisper den kommer over, han driter oppi å spør om de er ledig og sånt, burde jeg kastrere han?

 

Hvorfor skapte gud nesten alle andre skapninger på jorden slik at de kan ha sex med flere partnere på en naturlig måte uten at det er skam?

 

Se bare i en apeflokk, det er ikke få hunnaper alfahannen har seg med. Hvorfor tror du Gud tillater slik "usømmelig" atferd i dyreriket?

Lenke til kommentar

 

syndefokusert streng kristendom er uheldig for egentlig er kristendommen det motsatte - nemlig frihet, men jeg tror ikke "æren" for dette her kan pålegges kristnes feil og mangler. Helt fram til 1960-tallet var norge på verdenstoppen i å sende misjonærer ut i verden og vi bor fortsatt i et land med en grunnlov som slo fast at norge var et kristent land. Så hadde vi 68'er opprøret og folk gikk bort fra Gud og budene hans. Fruktene av det begynner vi å se nå, det var rundt da noen fikk det for seg at norge skulle bli "flerkulturelt" og fra å bli et land med nøkternt forbruk og sparepenger til å havne på verdenstoppen i privatgjeld for å ta noen eksempler. Igjen, 5 mosebok kapittel 28 kunne være verdt en titt her, evt. deuteronomy 28 på engelsk som av det jeg har sett på nett er en bedre oversettelse om du kan engelsk.

 

 

Hvor er friheten til å løsrive seg fra den kristne doktrinen uten å ende i helvete?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Marius77: når vi først er inne på sex og sånt. Har du noen gode råd angående bikkja mi. Når han har løpetid så vil han knulle alle tisper den kommer over, han driter oppi å spør om de er ledig og sånt, burde jeg kastrere han?

 

Hvorfor skapte gud nesten alle andre skapninger på jorden slik at de kan ha sex med flere partnere på en naturlig måte uten at det er skam?

 

Se bare i en apeflokk, det er ikke få hunnaper alfahannen har seg med. Hvorfor tror du Gud tillater slik "usømmelig" atferd i dyreriket?

 

Bare mennesket er skapt i Guds bilde og er istand til å kjenne Gud. Dyr styres stort sett bare av innstinktene sine, kristne kjennetegnes ved at de går imot "naturlige" innstinkter, f.eks faste, sexavholdenhet etc, selv om dette og bor i oss, det betyr enkelt forklart at ånden har kontroll over det dyriske, som er fra kroppen og "av denne verden" (som på et punkt vil gå under). Dermed lever man i ånden når man kuer kroppens vilje, det er ikke alt dette her man MÅ gjøre, men at man kan det og er bevisst på Gud viser at man har en ånd og dermed skiller seg fra et dyr som bare lever i kroppen. For den som lever i kroppen vil gå til grunne, står det. Men det står også dyr har sjel (dvs bevissthet i ulike former), og i GT (som må sees i lys av NT) står det at den onde kjennetegnes ved at han behandler dyrene sine dårlig, for Gud er tar glede i alle skapninger. Så dyr er slettes ikke "ting".

Endret av marius77
Lenke til kommentar
 

Hvor er friheten til å løsrive seg fra den kristne doktrinen uten å ende i helvete?

 

 

Er det noen her som har tvunget deg til å være kristen? Men fri vilje har jo altid konsekvenser, hvis du avviser Gud så sier du jo ja til å dø og døden er evig, og det er jo noe du erkjenner at du vil gjøre som ateist uansett, så hva er problemet her? Hva har du tapt på om kristendommen finnes eller ikke? Tror du ikke det jeg sier er sant, så er det jo igjen ditt eget valg.

Lenke til kommentar

Hvis kristendommen er så overlegen hvorfor blir den da utslettet i midt-østen? Massemord på kristne skjer daglig der borte. Selv har jeg ingen religion, har veldig vanskelig for å tro på religioner. Selv tror jeg religioner er til for å få ut det beste hos oss mennesker. Mange statshoder misbruker dette dessverre for å kontrollere folket. Det fins ingen direkte bevis på at Gud eksisterer.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor er friheten til å løsrive seg fra den kristne doktrinen uten å ende i helvete?

 

Er det noen her som har tvunget deg til å være kristen? Men fri vilje har jo altid konsekvenser, hvis du avviser Gud så sier du jo ja til å dø og døden er evig, og det er jo noe du erkjenner at du vil gjøre som ateist uansett, så hva er problemet her? Hva har du tapt på om kristendommen finnes eller ikke? Tror du ikke det jeg sier er sant, så er det jo igjen ditt eget valg.

Du er jo uansett fortapt du også i forhold til islam. Du tror jo ikke på deres gud og kommer derfor til deres helvete.

 

Hvordan vil du forholde deg til det? En dag i den kristne himmelen og neste dag i det islamske helvete sånn annenhver dag i all evighet?

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke jenta er muslim, men er hun muslim så misbruker hun taqiya.

 

Når det gjelder avkristningen  :w00t: i Norge gjør de kristne selv en glimrende jobb.  :rofl:

 

 

syndefokusert streng kristendom er uheldig for egentlig er kristendommen det motsatte - nemlig frihet, men jeg tror ikke "æren" for dette her kan pålegges kristnes feil og mangler. Helt fram til 1960-tallet var norge på verdenstoppen i å sende misjonærer ut i verden og vi bor fortsatt i et land med en grunnlov som slo fast at norge var et kristent land. Så hadde vi 68'er opprøret og folk gikk bort fra Gud og budene hans. Fruktene av det begynner vi å se nå, det var rundt da noen fikk det for seg at norge skulle bli "flerkulturelt" og fra å bli et land med nøkternt forbruk og sparepenger til å havne på verdenstoppen i privatgjeld for å ta noen eksempler. Igjen, 5 mosebok kapittel 28 kunne være verdt en titt her, evt. deuteronomy 28 på engelsk som av det jeg har sett på nett er en bedre oversettelse om du kan engelsk.

 

Nettopp det jeg påpeker! Takk for den. 

 

12 vers om alle snille gode ting som må gjøres, fulgt av 52 vers om hvilket helvete som venter dersom en ikke gjør akkurat som herren eller sønnen sier!

 

Noen mennesker er gode. De er gode uansett om de er troende eller ei. Noen mennesker er ondskapsfulle djevler. De er ofte kristne fordi de vet at tilgivelse er lett. Noen mennesker er gode fordi trusselen om tap av evig liv skremmer vettet av dem. De er alle kristne!

 

Spredning av kunnskap blir kristendommens fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...