Gå til innhold

Mass Effect 2 er gratis på PC akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2010! Er det virkelig så lenge siden det kom ut? Tiden flyr. Må jo si at det har ikke kommet ut mange spill i løpet av de årene som har gjort særlig inntrykk.

 

Anbefaler på det sterkeste å begynne på 1ern. Flere av valgene du tar der, bl.a på planeten Virmire, får konsekvenser både i 2ern og 3ern.

Lenke til kommentar

 

Dårligste spillet i serien.

Brukte 4 forsøk på å komme gjennom og greide det bare fordi jeg måtte gjennom det for å spille 3eren.

 

 

Tror du er den første som noen gang har ment at det tredje i serien er bedre enn det andre. Kudos for being original hvertfall! :)

3eren sliter med nøyaktig det samme som 2eren men fordi man har spilt 2eren først er sjokket borte. Hadde de gjort forandringen mellom 2 og 3 som fant sted mellom 1 og 2 ville jeg aldri spilt ferdig 3eren.

 

De tok det som var et unikt spill og gjorde det til en standard 3rd person cover shooter.

Lenke til kommentar

 

For å være ærlig så må du kjøpe de to andre også, fordi det er ikke mye vits å bare spille denne siden det er en sammenhengende trilogi.

 

Treeren var gratis tidligere, i fjor tror jeg det var. Mangler bare eneren, men har ikke spilt hverken 3 eller 2 ennå. Må vel ha 1 evt først.

så først var det tredje spillet gratis, så det andre?

 

 

javel

Lenke til kommentar

 

Anbefaler på det sterkeste å begynne på 1ern. Flere av valgene du tar der, bl.a på planeten Virmire, får konsekvenser både i 2ern og 3ern.

Hva mener du? "Husker" oppfølgeren hvilke valg spilleren gjorde i det forrige spillet?

Ja. Valg du tar i 1eren påvirker spill 2 og 3 og valg du tar i 2 påvirker 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...