Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han her har vista da, hvis du ser nermere :D

6203029[/snapback]

 

Han har ikke vista, bare et veldig gjennomført WB-theme. Se på Startmenyen hans for eksempel, der står alt på norsk: Det finnes ikke noen Vista på norsk enda...

6203732[/snapback]

Sovet i timen da du lært å bruke øynene?

enlargedwindowsversion0mg.th.png

 

(Brukte tid å lange den fancy uthevingen :p )

Lenke til kommentar
han her har vista da, hvis du ser nermere :D

6203029[/snapback]

 

Han har ikke vista, bare et veldig gjennomført WB-theme. Se på Startmenyen hans for eksempel, der står alt på norsk: Det finnes ikke noen Vista på norsk enda...

6203732[/snapback]

Sovet i timen da du lært å bruke øynene?

enlargedwindowsversion0mg.th.png

 

(Brukte tid å lange den fancy uthevingen :p )

6203900[/snapback]

hehe det var det jeg så også :)

Lenke til kommentar

Hehe, end of discussion: Jeg har ikke Windows Vista..! Har bare brukt en del tid på å få Windows'en min til å se ut som det =) Prøvde Vista i noen dager, men er for mange ulemper med det enda til at jeg vil bruke det fast, venter til fullversjonen kommer. Takk for alle positive kommentarer forresten =)

Lenke til kommentar
Har du lyst til å fortelle hvilken VS du bruker? hvis du ikke bruker noe annet da..

 

Eller rett og slett om du har lyst til å liste opp tingene du har gjort for å få det til å se slik ut? da hadde jeg blitt glad inv_biggrin.gif

 

Så var det å huske alt det da, skal prøve ihvertfall:

 

WB Theme - Vista 5308 Beta

Transparent: Glass2k

Vista Style Toolbar: Styler m/ YAFVC3 theme

Internet Explorer 7

Windows Media Player 11

 

Er nok en del mer, men se hvordan det blir seende ut med det der og post et screenshot så skal jeg prøve å finne ut hva som mangler =)

Endret av eivindhg
Lenke til kommentar
Hehe, end of discussion: Jeg har ikke Windows Vista..! Har bare brukt en del tid på å få Windows'en min til å se ut som det =) Prøvde Vista i noen dager, men er for mange ulemper med det enda til at jeg vil bruke det fast, venter til fullversjonen kommer. Takk for alle positive kommentarer forresten =)

6205674[/snapback]

Hvordan har du fått til den system properties da?

Lenke til kommentar
Har du lyst til å fortelle hvilken VS du bruker? hvis du ikke bruker noe annet da..

 

Eller rett og slett om du har lyst til å liste opp tingene du har gjort for å få det til å se slik ut? da hadde jeg blitt glad inv_biggrin.gif

 

Så var det å huske alt det da, skal prøve ihvertfall:

 

WB Theme - Vista 5308 Beta

Transparent: Glass2k

Vista Style Toolbar: Styler m/ YAFVC3 theme

Internet Explorer 7

Windows Media Player 11

 

Er nok en del mer, men se hvordan det blir seende ut med det der og post et screenshot så skal jeg prøve å finne ut hva som mangler =)

6207559[/snapback]

 

Hvor lastet du ned, WB themet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...