Gå til innhold

Reparasjon av telefon med knust skjerm


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei, jeg trenger en Sony xperia reparasjon mens jeg venter . Noen som har erfaring meg rask reparasjon hos mytrenddyphone eller reparasjonmobil.no

 

Jeg har en Sony xperia XZ som har knust glasset og LCD. 

Det florerer av skrivefeil på reparasjonmobil.no, noe som ikke gir stor tillit. Det kan selvsagt være drevet av noen nye landsmenn, noe som er helt greit, men få i hvert fall en nordmann eller en venn som har vært lenge i Norge til å gjøre et minimum av kontroll på staving og grammatikk.

 

Når det er sagt, så skal man være skeptisk når det gjelder ukjente verksteder. Jeg har i mange år drevet med reparasjon av blant annet iPhone. Ganske ofte får vi inn telefoner der det mangler skruer, deksler og andre deler inne i telefonen. Rett som det er, har de glemt (ikke giddet?) å skru fast skjermen på for eksempel iPhone, som har ført til at den er i ferd med å dette av.

 

Fellestrekket med disse, er at de er tidligere reparert hos en helt tilfeldig mobilreparatør i en eller annen sidegate.

 

Mange av disse verkstedene har heller ikke tatt seg bryet med å lime fast skjermen igjen. For eksempel må skjermen på iPhone 6 limes, og gjør den ikke det, både sitter den dårlig og er dårligere beskyttet mot støv, fukt og lignende. Og er det en skranglelyd inne i en telefon hvor man har byttet batteriet, så er det fordi de ikke har brydd seg med å feste batteriet ordentlig, så det ligger og slenger inne i telefonen.

 

Så selv om det kan koste litt mer hos et anerkjent verksted, så pleier det å lønne seg da både arbeid og deler holder en høyere kvalitet. Og vil du klage på reparasjonen, tas du til vanlig mye mer seriøst.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...