Gå til innhold

Håndball EM kvinner 2016


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig nedadgående kurve på Norge dette mesterskapet.

 

Hele bakspillerrekka har vært helt elendige.

 

Hegh-Arntzen er så dårlig hun. Kanskje den dårligste jeg har sett på dette nivået. Hva har hun på Thorir?

 

Danmark fortjener seier her.

 

Norge vinner da til slutt. Ufortjent spør du meg. Best første 6 min så var danskene mye mye bedre etter det.

 

Bekymringsverdig spill av de norske.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Enda dårligere i dag enn mot Danmark! Mer feil enn ikke. Heldigvis er Ungarn like ræva.

 

Hegh-Arntzen og Ingstad ass. Send de hjem! Må da finnes bedre folk som sitter hjemme i Norge?

 

Bare putte 10 på en omgang. Flaut flaut flaut!

 

Finnes det et lag som putter mindre på straffer enn Norge?

 

Dette er bare komisk. Ser ut som et norskt kretsmesterskap utpå der. Den dårlige trenden bare fortsetter! Vi ligger altså under!

 

Hvor har denne utgaven av Hegh-Arntzen vært så langt i EM? Bedre av henne nå, men generelt alt for dårlig.

 

Sliteseier og heldige igjen. Dette er for dårlig. Bekymringsverdig utvikling. Dårlige mot Danmark og enda dårlige i dag.

 

Hegh-Arntzen banens beste? Kjempetrolling av delegasjonen. Bare Grimsbø som holder oss inne i kampen i dag.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fortsetter der vi slapp i går. Veldig veldig svakt. Grusomt i begge ender.

 

Noe bedre nå. 4 mål siste 3 min. Fortsatt for mange enkle feil. Nora har vel 3 feil alene.

 

Hadde det ikke vært for Solberg hadde dette vært veldig stygt. Reddet en håndfull 100% sjanser nå.

 

Lekker som en sil bakover. Elendig forsvarsspill. Heldigvis er Tsjekkia også krise bakover.

 

Mye, mye bedre andreomgang. Dette er mer Norge som vi forventer!

 

Strålende andreomgang. Kampen mot Frankrike på fredag blir veldig spennende

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det klages på tynt oppmøte på tribunene, men hva forventes egentlig sånn rett før jul?

Har ikke fått med meg klagingen, men generelt sett tror jeg folk er mette av håndballen. De siste 12 månedene har det vært tre internasjonale mesterskap. Det er rett og slett altfor lite prestisje når man i en fireårsperiode har fem mesterskap. Tror ikke det hadde vært utsolgt på fotballstadionene heller om det var mesterskap hver eneste sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...