BaLtOo. Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Som sagt.. Mulighetene for hva man kan bli, er uendelig ! Man må jo ikke starte ny char for å bli en slik "Ninja" (hvis man da ikke er helt avhengig av 'The Lady' - men det finnes jo måter å komme rundt det på også) For det er jo bare å trene opp de attributene som ville vært typiske for en Ninja... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvor må man gå for å bli med i televanni house? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Sadith Mora regner jeg med. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva er den aller beste Modden til Morrowind dere har kommet over? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 det må være new faces moden Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Syns a good place to stay er bare fantastisk jeg =) Installerte den i går.. Har drivd å flytta masse ting inn nå... Var litt kult med det teleport gobleten, samt at jeg hadde mark inne i telvanni vault så jeg stjal som en gal :D Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvor og hvordan laster man ned "a good place to stay"? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Et bra sted med mange mods var Morrowind Files. Ikke nå lenger da. Ser ut som det har blitt hacket av brasilianere, slik at ALLE filene er borte. Det var flere tusen filer der. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vel, det er jo andre gang det skjer... Skjedde rett etter nyttår også.. Problemet var da at site admin ikke fikk tilgang til serveren med filene, og derfor var de ikke tilgjengelige på nettsiden.. Så fikk de tilgang igjen, og filene var klare for nedlasting.. Så at siden hadde blitt hacket i går igjen ja.. Får bare håpe de får tilgang på filene igjen Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skjønner ikke hvorfor det er så gøy å hacke sider jeg...Ifølge meg er jo det skikkelig n00b Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvor og hvordan laster man ned "a good place to stay"? http://home.no.net/trn100/agoodplacetostay1.8.zip Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hvor ligger egentlig hulen/huset da? Endret 25. januar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skjønner ikke hvorfor det er så gøy å hacke sider jeg...Ifølge meg er jo det skikkelig n00b Ja, enig.. Og så er det jo noe så inni granskauen irriterende !!!!!!!!!!! Forrige gang det skjedde fikk jo morrowindfiles massiv hjelp fra fans over hele kloden.. Men tydeligvis ble det ikke gjort en god nok jobb med å rydde opp Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skjønner ikke hvorfor det er så gøy å hacke sider jeg...Ifølge meg er jo det skikkelig n00b De prøver vel å få status i hacke-miljøet, akkurat som de som hacket hw.no's søstersider. Hva er det beste unike våpenet i TES 3? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvordan er det jeg får inn fila i morrowind? Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvordan er det jeg får inn fila i morrowind? Du tenker på a good place to stay ? Det står jo i readme.txt fila da, men... Alle *.esp filene skal inn i Data Files directory.. Og nå du starter morrowind launcher, velger du Data Files (Ikke play!!) og huker av for de esp filene du nettop la inn Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skjønner det ikke så særlig med esp.filer og sånt jaja....gleder meg til jeg får et eget stronghold Har også en "base" i Seyda Neen der hvor jeg drepte en person og overtok det(vet at det ikke er så særlig lurt)Der koser jeg meg med og lese bøker og forhandle med Arrille.Den som eide huset før het Drarane Thilas viss dere bare lurte. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ja, koselig i Seyda Neen... Holder på å bygge stronghold atm jeg da blir kult Men fikk du til å installere a good place to stay eller ? Digger meg der jeg... Rå bra med masse plass til å lagre ting Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har ikke prøvd enda.Skal lese gjennom forklaringen din en gang til.Det er veldig koselig i Seyda Neen ja. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ja, men seyda neen er så liten og nesten ikke noe som helst av merchants etc.. Derfor er jeg ganske glad i Balmora, selv om jeg har en liten forkjærlighet for Vivec (Nå som jeg har skjønt byen den er ganske forvirrende) Men du må få fiksa a good place to stay da !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå