Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amulet of Shadows er utrolig deilig!

Hvis du er nede i klokakken i Mournhold (tar det eksempelet ettersom det var der jeg hadde problemer sist :roll:), og plutselig blir angrepet av en skare av goblins og andre, rare skapninger, er det ufattelig greit å bli usynlig for så å stikke av. :green:

Hele morrowind er deilig :p

Lenke til kommentar
Cobra, hvor mye damage har Dai-Katanen din?

CobraM, takk :p

 

 

Her er noen screens av det jeg er stolt over i samlingen min. Er aknskje ikke noe å skryte av, men poster dem likevel.

 

Deadric Dai-Katana

Magebane

Fists of Randagulf

Amulet of Shadows

Skeleton Key

Boots of Blinding Speed

Hvorfor er du stolt av Boots of Blinding Speed? Første gang jeg tok de på, leste jeg ikke beskrivelsen.

Fikk helt panikk da skjermen ble svart. Trodde pc'n min ble helt alvorlig ødelagt. ;)

Lenke til kommentar
Cobra, hvor mye damage har Dai-Katanen din?

CobraM, takk :p

 

 

Her er noen screens av det jeg er stolt over i samlingen min. Er aknskje ikke noe å skryte av, men poster dem likevel.

 

Deadric Dai-Katana

Magebane

Fists of Randagulf

Amulet of Shadows

Skeleton Key

Boots of Blinding Speed

Hvorfor er du stolt av Boots of Blinding Speed? Første gang jeg tok de på, leste jeg ikke beskrivelsen.

Fikk helt panikk da skjermen ble svart. Trodde pc'n min ble helt alvorlig ødelagt. ;)

Jeg brukte Eye of night scrollen min!

Lenke til kommentar
Amulet of Shadows er utrolig deilig!

Hvis du er nede i klokakken i Mournhold (tar det eksempelet ettersom det var der jeg hadde problemer sist :roll:), og plutselig blir angrepet av en skare av goblins og andre, rare skapninger, er det ufattelig greit å bli usynlig for så å stikke av. :green:

Hele morrowind er deilig :p

Sant så sant.

 

En kamerat av meg hevder at fightingen er dårlig. Det skjønner jeg ikke. Synes den er kongedeilig! :green:

Lenke til kommentar
Gratulerer. Er selv Master i Fighters Guild. Slakta Thiefs Guild :)

 

Hvilken level er du på nå da?

19! Holder på også med main quest! må bli utnevnt til horator av alle great houses!

 

btw Hvilken lvl er du?

 

Har foresten 100 i long blade!

Endret av hwknut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...