Gå til innhold

Dette er Black Friday-tilbudene du bør slå til på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er jo faktisk det som er hele poenget med Black Friday... Få mest mulig varer ut slik at de kan lage plass til varene som forventes å bli populære mot jul, det vil i tillegg være begrenset opplag med gode tilbud på nye varer for å trekke folk til butikkene. Norske butikker har ikke forstått det da, det er noen få gode tilbud, men det virker ikke som om de selger produkter til en pris som om de ønsker å bli kvitt dem.

 

Så har da heller ikke nettbutikker samme behovet for å bli kvitt varer som en fysisk butikk med femti kvadratmeter lagringsplass, spesielt ikke siden mange av varene de selger ikke engang kommer fra eget lager. De virkelige overraskelsene kommer nok fra fysiske butikker. Kanskje sitter den lokale elkjøp-butikken eller lokalt forankra elbutikken inne med noen gamle varer uten etterspørsel, og da kan man kanskje få et greit produkt til en fantastisk pris. Vil jeg gjette.

Ja, dette er helt riktig. Sannsynligvis er dette en av grunnene til at tilbudene ikke er så gode som man forventer seg av Black Friday (gjenstår og se på fredag hvordan det utarter seg). I USA skiller de jo faktisk mellom Black Friday og Cyber Monday. Føler at butikkene skaper forventninger om at prisene sal være lave ved at de benytter seg av Black Friday til å skape ett inntrykk av at prisene kommer til å være lave. Ett annet godt virkemidell er å merke varen med "Maks x antall per kunde", (har sett maks 2 per kunde på en TV til over 20000).

Lenke til kommentar

Fant Lumia 950 XL Dual Sim til kun 2750,- hos Advance via PrisGuide. Prisjakt har ikke fanget opp dette tilbudet i prissøket mitt, så kudos til PrisGuide for det!

Ser ut som Lumia 950XL har falt med 50% - eller mer..

Den var på ønskelisten lenge pga kameraet, men erfaringene med Lumia 640 fra Win 8 til Win 10 har vært nyttige...

For et par uker siden ble det Huawei P9 Lite til kr. 1,- på Elkjøp med ICE 5GB og det funker veldig greit...

 

Følg med - hele året - Black Friday er blitt en skikkelig hype

 

 

post-226353-0-23275900-1479896508.jpg

post-226353-0-23275900-1479896508_thumb.jpg

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Perfekt eksempel på hva jeg mener er tipset dere kommer med nå klokken 11.40, en laptop hos Expert.

 

I det øyeblikk dere legger ut dette tipset så er det ingen på lager hos Expert, og heller ikke noen på lager i noen av butikkene hos Expert. Hva er da vitsen med å kommet med et slikt forslag når det alt er utsolgt over hele landet? Denne var utsolgt flere timer før dere kom med tipset, så da synes jeg hele poenget med å foreslå den i det hele tatt blir borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Perfekt eksempel på hva jeg mener er tipset dere kommer med nå klokken 11.40, en laptop hos Expert.

 

I det øyeblikk dere legger ut dette tipset så er det ingen på lager hos Expert, og heller ikke noen på lager i noen av butikkene hos Expert. Hva er da vitsen med å kommet med et slikt forslag når det alt er utsolgt over hele landet? Denne var utsolgt flere timer før dere kom med tipset, så da synes jeg hele poenget med å foreslå den i det hele tatt blir borte.

 

Hei!

 

Det er ganske hektiske tider denne uken, og det er vanskelig å ta hensyn til lagerstatus på visse produkter. Vi har sett produkter tidligere denne uken som har først vært oppført som utsolgt, for å senere igjen dukke opp til salg. Derfor har vi valgt å ha med visse tilbud som vi synes er virkelig gode, og beholde dem på listen, til tross for at muligens er utsolgt på nettet.

 

Når det gjelder tidspunktet på oppdateringene så forsøker vi å gjøre dette så fort som mulig. Men som vi skriver i saken: Vi velger ikke tilfeldige produkter med lave priser, vi finner produktene vi synes er GODE, som i tillegg har fått lav(ere) pris. Det gjør at ting tar litt ekstra tid :)

 

Vi jobber forøvrig med en liten modul hvor forumbrukere kan komme med direkte produkttips, som vil dukke opp automatisk i en liste i artikkelen. Følg med!

 

- Niklas, nyhetssjef i Tek.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...