Gå til innhold

Dette er Black Friday-tilbudene du bør slå til på


Anbefalte innlegg

 

Her må jo noen ha feilpriset?

 

Klokka koster jo 4500kr ish i alle andre nettbutikker. Legger inn en bestilling.

 

http://www.loepeshop.no/garmin-forerunner-735xt-bundle.html

 

Garmin Forerunner 735XT

Det ser ut til at både MVA og fortolling er inkludert i prisen, så om du får en "trouble free deal" så har du nok funnet et reelt godt tilbud.

Jeg benyttet meg også av dette tilbudet, må være blant de beste tilbudene denne helga. Eneste drawback er at det ikke kommer på lager før 10/12-16..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steam kjører vel Cyber Monday som vanlig, får holde et øye med der. Samtidig så lukter jeg litt på en NVIDIA Shield TV for å få oppegående 4K Plex og YouTube til min nye LG OLED65B6V da appene som er på TV-en er forferdelig trege i bruk, og Apple TV-en til tross for prima ytelse og brukeropplevelse dessverre ikke har noe 4K-støtte. Men ser jo ut som Shield TV er faset ut så spørs vel om det blir mulig å få tak i den på noe tilbud når nesten ingen har den lenger...

Lenke til kommentar

Takk for tipset! Gikk dessverre glipp av tilbudet til Elkjøp/Lefdal, men fikk tak i den hos Expert natt til fredag takket være at du nevnte det her.

 

 

Jeg gikk forresten også glipp av Siba/Netshop sitt tilbud på Logitech G900 Chaos Spectrum til 1090, men så i dag på Prisguide.no at Amazon.co.uk selger den til samme pris inkl. frakt og alle avgifter. Så nå er den på vei fra England med levering innen 1. desember. :)

Endret av Kybber
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...