Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de tror at så mye som 10% eller 20% av innbyggere i et helt land blir lurt med på dette tullet som har så elendig rykte ute og går er helt utrolig. Men så tror de det nok heller ikke, er bare en løgn for å selge skyer og for å bygge opp pyramiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som de kjører hardt på med propaganda på facebook nå på gruppa Free Eagle Shopping  :p I en gruppe man må bli medlem i så de kan kontrollere alt såklart. Er vel markedsførere ja :p Virker dog litt inkriminerende skulle det vise seg at Lotteritilsynet fatter vedtak da det jo er ulovlig å fremme pyramidespill i Norge .

 

https://www.facebook.com/groups/949189511926445/

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stadig blir jeg forsøkt vervet. Kanskje jeg skal begynne å få folk til å verve seg ut og være like pågående på det...

Du gjør en glimrende jobb ved holde dette forum igang med innlegg. Vi på dette forum er hår i suppa for Duesund og kompani og som en rev i en hønsegård for de :) de følger med og vi har nok uten kunne dokumentere det gjort mange tenker seg om 2 og 3 ganger føre de hopper på som PM og kjøper skyer med kredittkort med dyr rente.
Lenke til kommentar

Jeg har nå sendt mail til alle mine casback medlemmer og lagt meg flat og beklager jeg rotet de inn i et pyramide selskap og bedt de sende mail til lyoness Norge som faktisk er enda deres kontakt og bedt de bli fjernet fra lister ang være medlem av et pyramide selskap. Jeg oppfordrer alle her som er seriøse og ute av galskap til gjøre det samme med sine casback medlemmer

post-474374-114746_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har nå sendt mail til alle mine casback medlemmer og lagt meg flat og beklager jeg rotet de inn i et pyramide selskap og bedt de sende mail til lyoness Norge som faktisk er enda deres kontakt og bedt de bli fjernet fra lister ang være medlem av et pyramide selskap. Jeg oppfordrer alle her som er seriøse og ute av galskap til gjøre det samme med sine casback medlemmer

Veldig bra! Det er ikke mange som vil innrømme sine feil på denne måten, så flott at du gjør det, og er kanskje den mest aktive her til å kjempe for den gode saken å eksponere Lyoness.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser ut som vi må ta en ny runde med sende mail til nye " partnere " lurer på hvor mange som kan være lagt til uten deres samtykke ?

Har det skjedd at de blir lagt til uten samtykke? Har alltid tenkt at disse lokale bedriftene går aktivt inn for det.
Vi har før funnet mange nettbutikker som er blitt lagt til via 3 person og dermed uten samtykke .SAS er et godt eksempel i så måte. Denne liste med litt over 900 er alle " partnere " som er med med heller uten sin vilje ! Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Mine funn viser at veldig mange casback medlemmer bruker kortet heller app en gang og handler og de ligger på under summen for retten til casback på 80 kr og dermed ikke får noe tilbake i casback. lotteritilsynet sine funn er kun 10 % i lyoness Norge er fra handel. Som dette ser ut for meg er tallene mye lavere ved tanke på mime funn som viser kun handel kun en gang og mindre en 80 kr og dermed ingenting tilbake på konto ! Disse handlende kunder med mindre en summen lyoness krever for 80 kr i casback er med i tallene til lyoness men kommer ikke frem i tallene til lotteri. Her kan det være flere millioner kr som ikke er gitt i casback men med som handel ! Et tankekors om ikke annet

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

tallene mine er hentet fra 5 stk vennet som.er markedsførere og deres casback medlemmer. ca 10 % har brukt kort heller app en heller 2 ganger og noen få bruker de flere ganger. Mange bytter tlf og laster ikke ned app på nytt. Lyoness har vært ganske kreative i tanken om at folk må handle for ganske mye for oppnå retten til 80 kr for få casback og dermed med mine funn sitter de på flere millioner kr som ikke er utbetalt og medlemmer veit ikke om dette heller glemt det heller gir faen. Andre kort som trumf og Coop og appen Æ betaler tilbake fra kr 1 i handel. Tallene på 10 % handel som lotteri har funnet stemmer sikkert men casback er nok mye lavere en lotteritilsynet veit om og regner med lyoness av hemmelige grunner ikke har oppgitt disse tall. Bare på mine egne casback meflemmer har jeg funnet flettall med handel under summem som gir 80 kr og kun brukt kort/ app 1 gang. Som dette ser ut for meg er lyoness utspekulerte som sitter på store summer de egentlig burde betalt tilbake all tid de ser kunden ikke er aktiv.Med gjennomsnitt casback på 2 % sksl man handle for flere tusen kr for oppnå 80 kr og retten til " rabatten " casback på konto !Alle som da ikke har handlet for kr 4000 samlet har blitt lurt

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

 

Ser ut som vi må ta en ny runde med sende mail til nye " partnere " lurer på hvor mange som kan være lagt til uten deres samtykke ?

Har det skjedd at de blir lagt til uten samtykke? Har alltid tenkt at disse lokale bedriftene går aktivt inn for det. 

 

Mitt inntrykk er at bak alle disse små lokale bedriftene står en Lyconet Markedsfører på eiersiden som oftest...Hadde vært interessant å se noen tall på det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...