Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre ja men han er folkevalgt av USA. Ikke mange år igjen.

 

Blir han gjenvalgt så er det minst 5 år igjen.

 

Og hans gjenvalg er desverre langt fra usannsynlig siden hans tilhenger vet han lyver og bryr seg ikke så lenge han forteller de løgnene de ønsker å høre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Akkurat der snakker du vel mest for deg selv og Donald sine lakeier :) ?

Du har vel aldri løyet så du kan sikkert kaste den første steinen hvis vi skulle steine Trump.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Blir han gjenvalgt så er det minst 5 år igjen.

 

Og hans gjenvalg er desverre langt fra usannsynlig siden hans tilhenger vet han lyver og bryr seg ikke så lenge han forteller de løgnene de ønsker å høre.

Folket er mest opptatte av seg selv så jeg er ikke overrasket selv om han stod frem med djevelhorn og lovte dem en plass i himmelen.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Du har vel aldri løyet så du kan sikkert kaste den første steinen hvis vi skulle steine Trump.

Tror faktisk jeg gjerne skulle kaste den første stein ganske greit om det gjelder. Men har uansett ikke lyst til å leve på løgner eller kaste steiner. Det må Trumpister gjøre.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Tror faktisk jeg gjerne skulle kaste den første stein ganske greit om det gjelder. Men har uansett ikke lyst til å leve på løgner eller kaste steiner. Det må Trumpister gjøre.

Da er du kanskje udødelig også og kan dømme alle? De som stemte på Trump var de som slet. Hadde jeg bodd i USA så hadde jeg gjort det samme. Ledigang er roten til alt ondt.

Lenke til kommentar

Siste:
Senator Chuck Schumer med kommentar til nyheten om at Muellers rapport nå leveres til AG Barr:


 
Brevet sendt fra AG Barr til ledende medlemmer av justiskommitéene i Huset og Senatet vedr. Muellers rapport:
PDF: https://www.npr.org/assets/news/2019/03/barrletter.pdf
 
Teksten:

Dear Chairman Graham, Chairman Nadler, Ranking Member Feinstein, and Ranking Member Collins:

I write to notify you pursuant to 28 C.F.R § 600.9(a)(3) that Special Counsel Robert S. Mueller III has concluded his investigation of Russian interference in the 2016 election and related matters. In addition to this notification, the Special Counsel regulations require that I provide you with "a description and explanation of instances (if any) in which the Attorney General" or acting Attorney General "concluded that a proposed action by a Special Counsel was so inappropriate or unwarranted under established Departmental practices that it should not be pursued." 28 C.F.R § 600.9(a)(3). There were no such instances during the Special Counsel's investigation.

The Special Counsel has submitted to me today a "confidential report explaining the prosecution and declination decisions" he has reached, as required by 28 C.F.R § 600.8©. I am reviewing the report and anticipate that I may be in a position to advise you of the Special Counsel's principal conclusions as soon as this weekend.

Separately, I intend to consult with Deputy Attorney General Rosenstein and Special Counsel Mueller to determine what other information from the report can be released to Congress and the public consistent with the law, including the Special Counsel regulations, and the Department's long-standing practices and policies. I remain committed to as much transparency as possible, and I will keep you informed as to the status of my review.

Finally, the Special Counsel regulations provide that "the Attorney General may determine that public release of" this notification "would be in the public interest." 28 C.F.R § 600.9©. I have so determined, and I will disclose this letter to the public after delivering it to you.

Sincerely,

William P. Barr
Attorney General

 

Kilde: https://www.npr.org/2019/03/22/706016316/read-attorney-general-barrs-letter-on-mueller-report

Brevet som PDF: https://www.npr.org/assets/news/2019/03/barrletter.pdf

 

 

 

Det er vegg-til-vegg dekning av utviklingen i flere nyhetskanaler i kveld, med kommentar fra kongressmedlemmer, tidligere statsadvokater, og reportere som har fotfulgt Muellers team og storjuryen og trafikken i bygningene deres de siste ukene.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Da er du kanskje udødelig også og kan dømme alle? De som stemte på Trump var de som slet. Hadde jeg bodd i USA så hadde jeg gjort det samme. Ledigang er roten til alt ondt.

Hvorfor hadde du gjort det samme? Å være arbeidsledig og slite i USA er jo ikke det samme som å være dum håper jeg? Om man gjorde en absolutt minsteinnsats ved å faktisk bakgrunnssjekke Donald litt, så hadde man innsett at hele mannen er en gigantisk bløff.
Lenke til kommentar

 

Hvorfor hadde du gjort det samme? Å være arbeidsledig og slite i USA er jo ikke det samme som å være dum håper jeg? Om man gjorde en absolutt minsteinnsats ved å faktisk bakgrunnssjekke Donald litt, så hadde man innsett at hele mannen er en gigantisk bløff.

Problemet er vel at folk faktisk bakgrunns-sjekket begge alternativene de hadde ved valget. :)
Lenke til kommentar

Da er du kanskje udødelig også og kan dømme alle? De som stemte på Trump var de som slet. Hadde jeg bodd i USA så hadde jeg gjort det samme. Ledigang er roten til alt ondt.

Det er feil. Gjennomsnittslønnen for Trump støttere var høyere enn median lønninger i usa.

 

Gjennomsnittlige Trump støttere :

 

-tjener bra lønninger men frykter at de mister sine jobber og blir fattige

 

-respekterer mere autoritære ledere som har svart/hvitt tankeganger som dem selv

 

-frykter kulturelle endringer i samfunnet, særlig innvandring

 

-er litt eldre og vil ha det slik som før da behovet for college utdannelse var mye lavere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...