Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Infinite Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I USA, uten digitale plattformer?

 

AtW

 

 

På verdens basis og i USA basert på inntekt. Det inkluderer fysisk og digitalt men ikke konsoll bundles. Men det står at det gjelder for konsoll og nevner ikke PC. Men tviler noen spill på PC alene kan overgå det. Men tro kan en gjør i kirka...så hvem vet.

 

Syvende gang på åtte år hvor Call of Duty er det mest selgende spillet i verden. Og åttende år på rad serien er det mest solgte spillet i USA. 

 

Jævlig deilig å se spillet tross voldsomt mye negativitet selger så sykt bra. 

 

kilde

Lenke til kommentar

 

 

I USA, uten digitale plattformer?

 

AtW

 

 

På verdens basis og i USA basert på inntekt. Det inkluderer fysisk og digitalt men ikke konsoll bundles. Men det står at det gjelder for konsoll og nevner ikke PC. Men tviler noen spill på PC alene kan overgå det. Men tro kan en gjør i kirka...så hvem vet.

 

Syvende gang på åtte år hvor Call of Duty er det mest selgende spillet i verden. Og åttende år på rad serien er det mest solgte spillet i USA. 

 

Jævlig deilig å se spillet tross voldsomt mye negativitet selger så sykt bra. 

 

kilde

 

 

Basert på inntekt har vel toppspillene på PC tatt inn ganske mye mer, så det er ikke så usannsynlig, men var mest for nysgjerrighetens del. Poenget ditt står jo. Spillet gjør det bra, om det er aller best eller ikke endrer ikke det faktumet. (uten at jeg nødvendigvis synes det er så sykt deilig)

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Burde jo nesten nevnes at Modern Warfare Remastered har helt horribelt dårlig ytelse og masse problemer på PC. Hele denne lanseringen har vært komplett fiasko fra Activision.

 

Jeg er ny på dette så jeg stiller kanskje noen dumme spørsmål. Jeg spiller både MW3 og AW, men synes begge til tider kan være like frustrerende. I enkelte repriser (kill shot) hvor jeg blir skutt ser det veldig klønete ut. Den andre spilleren får meg i sikte og fyrer løs og jeg "dør" uten å ha avfyrt skudd. I virkeligheten har jeg både skutt og truffet motspilleren lenge før jeg dukket opp i siktet hans. En ting er at det er ganske utrolig at motspiller overlever alle treffene, en annen er jeg i kill shot reprisen ser ut til å ikke avfyrt en eneste kule. Hvordan er dette mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...