Gå til innhold

TEST: iRobot Braava Jet 240 Mopperobot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som har råd til å kjøpe denne når den vasker max 25 m2?

Må fylle på vann selv, ofte

Må lade den selv..

 

Hva gjør den egentlig selv som en ikke kunne gjort på mye kortere tid?

Innen du har fylt på vann, ladet og puttet på kluter så er jeg ferdig med vasking på mitt 120m2 gulv

 

Var det mer utfyllende for deg?

1 av 10

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du får ta det som det er. Lading begynner du ikke med når du har bestemt deg for at du skal vaske gulvet, og skal du vaske 120m2, trenger du mer enn et par dl vann.

Dette er en finfin maskin som jeg klart kunne brukt for å grovvaske kjøkkengulvet (ca 20m2), noe som trengs ofte når man har to småbarn i hus som fordeler maten 50/50 mellom munn og gulv. Og i mellomtiden kan jeg f.eks brette sammen klær eller gjøre noe annet (u)nyttig. 

Endret av Trazor
Lenke til kommentar

selv kjøpte jeg en Ilife V5s etter dere testet X5.

 

Se der ja. Jeg har unngått å kjøpe "robotstøvsuger" da alle sammen jeg så på ikke faktisk støvsugde, men bare hadde en roterende børste som jeg mistenker at vil bli pakket full av støv rimelig raskt. Men den Ilife saken har jo faktisk en suge vifte, og ikke bare en børste. Ser ikke ut som at den har så verst pris heller så tror jeg må vurdere å kjøpe robotstøvsuger på nytt.

Lenke til kommentar

 

selv kjøpte jeg en Ilife V5s etter dere testet X5.

Se der ja. Jeg har unngått å kjøpe "robotstøvsuger" da alle sammen jeg så på ikke faktisk støvsugde, men bare hadde en roterende børste som jeg mistenker at vil bli pakket full av støv rimelig raskt. Men den Ilife saken har jo faktisk en suge vifte, og ikke bare en børste. Ser ikke ut som at den har så verst pris heller så tror jeg må vurdere å kjøpe robotstøvsuger på nytt.

 

 

Ja den har ikke slik roterende sak så den er ikke så god på tepper og slikt. Men den suger bra og holder leiligheten plettfri sålangt. Den er dog ikke så smart så den kan glemme ett rom og slikt. Men det har ikke bydd på store problemene så langt iallefall. Prisen er latterlig lav, ift hva en får. 

Lenke til kommentar

Med all "babysittingen" som trengs er det jo nesten enklere å bare ta frem moppen selv og dra over gulvet? Jeg mener, hvis man først har et ryddig gulv så er det ikke mye jobb som skal til for å vaske kjapt over det selv.

 

Hvilke fordeler har egentlig en slik dings når det er såpass mye ekstra jobb med den?

Lenke til kommentar

Alltid når jeg skal kjøpe noe nytt så går jeg på amazon.com og søker opp produktet. Der er det ALLTID mange reviews samt spørsmål og svar.

 

Endte faktisk med å kjøpe denne robotvaskeren i kveld pga testen deres og undersøkelse på amazon. på amazon har brukerne (1600stk) gitt robotvaskeren karakteren 5 av 6 i snitt! Så karakteren på denne testen vil jeg si stemmer :) Gjenstår bare å teste selv nå for å være helt sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er det som har råd til å kjøpe denne når den vasker max 25 m2?

Må fylle på vann selv, ofte

Må lade den selv..

 

Hva gjør den egentlig selv som en ikke kunne gjort på mye kortere tid?

Innen du har fylt på vann, ladet og puttet på kluter så er jeg ferdig med vasking på mitt 120m2 gulv

 

Var det mer utfyllende for deg?

1 av 10

 

Ja. Tro det eller ikke, denne posten var mye bedre enn din forje post. Her kommer det faktisk fram hvorfor du ikke liker produktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billigere, raskere og bedre med en mopp

 

Tja virker som mye stress med denne modellen. Men heldigvis finnes det enklere løsninger. For min del tar det ett par minutt max og så står roboten for resten. Men det blir absolutt bedre med mopp, men det er jo de færreste som gjør dette hver dag slik at det faktisk kan bli totalt sett bedre om en kjører denne funksjonen ofte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...