Gå til innhold

Secret Santa 2016 - Gi en julegave til en forumbruker!


OhEasy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Turte ikke ta med pakken min til familiesamlingen, grunnet tidligere erfaring med å åpne ukjente gaver fra venner og div.. :p Angrer nå, for det var en utrolig koselig gave! 2x Liverpool-boxere og sokkepar + en måned Spotify Premium! Bra stalka :) (Ikke så vanskelig, kanskje..)

Takk, hvem enn du er :D

Endret av edge
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei kjære min ss. Gaven var ikke feil.

 

Når jeg er diabetiker så om jeg får rifter og skader på huden så leges de veldig sakte. Sheasmør er såpass fet masse at den holder evt sår myke lenge.

 

Jeg hadde før en boks, som jeg hadde fått fra Senegal. Den kasta søstra mi siden hun ikke visste hva det var. 

Apotek her oppe i nord har ikke slike ting, og ihvertfall ikke uraffinert.

 

Så dette var supert å få tilbake  :xmas:

Lenke til kommentar

Åpnet pakken min nå nettopp. Så dum som jeg er, viste det seg at det var en mindre pakke inni postpakken, så den var ikke så stor som jeg nevnte tidligere i tråden, haha :lol:

 

Men jeg kommer til å kose meg i hjel denne romjula. SS har nemlig sendt sju forskjellige typer melkesjokoladeplater. Tusen takk! :D

 

God jul til alle! :D

Lenke til kommentar

Må bare få takke min SS. Ble satt ut alt i det jeg åpnet det ene kortet på den ene esken, samlepakken til Gears Of War til xbox. Den har jeg faktisk siklet på en stund, men ikke prioritert å kjøpe selv. Passet utmerket.

Så gikk jeg videre til pakke nr 1, der var det en haug godteri, hvor alt falt i smak til og med ?, og et play and charge kit til xbox one kontroll, så nå har jeg to av de (fikk en av ss i fjor også, så nå slipper jeg og kona batteribytte hver gang vi spiller).

Men så var det faktisk en pakke til, og der var det en veske med utskiftbare styrespaker til xbox one.

Fra en gamer til en gamer, kunne ikke vært mer riktig ?

 

Så en enorm stor takk til min SS for denne supre gaven. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...