Gå til innhold

Secret Santa 2016 - Gi en julegave til en forumbruker!


OhEasy

Anbefalte innlegg

Ingen spesielle ønsker fra meg heller. Liker det meste innenfor data-kategorien og er ellers glad i å lage mat, så krydder, kjøkkenkniv eller andre ting som kan være kjekt å ha på kjøkkenet hadde vært flott :) 

Om du har en spesiell bok du vet er god kan dette også være en god ide - liker stort sett fantasy og sci-fri (ikke Ringenes herre/, harry potter, ender's saga, the martian siden jeg har de fra før)

 

Ikke film og musikk

 

Endrer posten om jeg kommer på noe mer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker meg en pakke uraffinert shea butter (ikke slik man bruker til mat)

https://www.amazon.com/Unrefined-Shea-Butter-Better-Products/dp/B00D9NV2D4?th=1

 

Eller morsomme tøytøfler i størrelse 46. F.eks i kanin utførelse

eller en datarelatert tskjorte i 2xl.

 

Samlealbum på cd av Oceanlab, hvis slikt finnes

Samlealbum på cd av Lindsey Stirling

Bruker ikke spotify og andre strømmetjenester, så her må analogt medium benyttes.

 

Ellers får du da bare være kreativ.

 

Er diabetiker så klarer meg uten godteri.

Lenke til kommentar

Aller helst ønsker jeg at min Secret santa diskusjon.no-stalker postene mine og finner noe hen mener passer, men jeg innser at det kanskje ikke er så lett, så jeg kan komme med noen tips.

 

For det første, jeg skal feire jul med svigers, så ikke noe NSFW.

 

Jeg er mann i midten av tredveårene med en sønn på snart fire og får en datter i januar, så hvis du ikke har noen morsomme forslag kan du alltids kjøpe Lego til sønnen min eller babyting til datteren min. Helst ikke for babyrosa.

 

Jeg liker god mat og god drikke. Hjemmelaget konfekt, småkaken det ikke blir jul uten for familien din (da gjerne med oppskrift), din hjemmebryggede juleøl eller liknende er topp. 

 

Morsomme t-skjorter er gøy, størrelse l eller xl avhengig av om de er store eller små i størrelsen.

Lenke til kommentar

Kommer med en liten ønskeliste jeg og :)

 

Det jeg ønsker meg mest er duftolje med pinner. For eksempel denne https://kremmerhuset.no/romduft-dis-7 i denne duften. Ellers liker jeg lavenderduft.

 

Ellers ønsker jeg meg

- Votter, slik type: https://www.gsport.no/produkt/142311/norheim-vintervott , gjerne svart/mørk farge, str s

- Denne gavepakken https://www.vitusapotek.no/cosmica-balanse-giftpack-2015/p/811664

- Liten trenebag. (ikke gymbagpose)

- Vitaminbjørner

- Liten krok med sugekopp for å henge på flis.

- Liten reisehårføner

 

Ønskene står i rekkefølge ;) ellers så har jeg ikke behov for bøker, film og musikk, da jeg ikke leser bøker, og streamer resten.

 

Men blir glad for alt uansett :D

 

Oppdaterer posten om jeg kommer på mer.

Endret av knottsau
Lenke til kommentar

Først å fremst vil jeg si at jeg er en som er lett å tilfredsstille, jeg blir fornøyd med stort sett alt :)

 

Men som alle andre, har jeg jo noe jeg liker mer enn andre ting, så denne listen kan være til hjelp om det trengs.

 

Er veldig interessert i gadgets av ulike slag, ting som er kult, men stort sett lav nytteverdi og høy fun-factor. Er også høyst interessert i teknologi, og gjerne innen data og elektronikk.

 

Av spill (og merch) er det mye fra Ubisoft og EA som er av interesse. Bl.a Assassins creed serien, battlefield, osv.

 

Er også glad i film og musikk , så feks gavekort på cdon.no eller emp-shop.no er også fint.

 

Samboeren min kaller meg forsåvidt "gomatræv" er glad i søtsaker (stort sett sjokolade) så det er også fint :)

 

Skulle det bli kjedelig / vanskelig å finne til meg, har jeg også en sønn på snart 5år,og en datter på 3mnd som det er mulig å kjøpe gave til :)

Lenke til kommentar

Omg, innså nettop at jeg hadde skrevet feil i ønskelisten min. Skrev jeg ønsket meg en vga kabel, men mente dvi kabel.

Håper min ss ikke har bestillt det ønsket enda.

Ikke det at jeg skal være sutrete..jeg som gjorde feil og må ta det på min kappe

 

Skal sende deg en DVI kabel om din hemmelige nisse ikke har sendt deg en :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...