Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som klager over at grafikken er last gen, husk at de har techen som sitter i PS4 og Xbox One å styre med. Kan ikke trylle fram hardware oppgraderinger der. Jeg synes folk må stoppe å henge seg så opp i hvor bra grafikk har når ting kommer ut. Det som er, er det at nå og da kommer det spill som har helt mind blowing bra story. De som ikke har spilt det første RDR bør gjøre det. Det er basically GTA på steroider, det stomper i hvertfall storyen.

 

Det jeg synes er konge er at nå har jeg endelig en grunn til å kjøpe PS4. Jeg bryr meg ikke om dette spillet kommer til PC eller ikke, selv om jeg akkurat har investert flere tusen i den stasjonære. Slike spill nytes best i en god sofa foran en svær flatskjerm.

Lenke til kommentar

Til de som klager over at grafikken er last gen, husk at de har techen som sitter i PS4 og Xbox One å styre med. Kan ikke trylle fram hardware oppgraderinger der. Jeg synes folk må stoppe å henge seg så opp i hvor bra grafikk har når ting kommer ut. Det som er, er det at nå og da kommer det spill som har helt mind blowing bra story. De som ikke har spilt det første RDR bør gjøre det. Det er basically GTA på steroider, det stomper i hvertfall storyen.

 

Det jeg synes er konge er at nå har jeg endelig en grunn til å kjøpe PS4. Jeg bryr meg ikke om dette spillet kommer til PC eller ikke, selv om jeg akkurat har investert flere tusen i den stasjonære. Slike spill nytes best i en god sofa foran en svær flatskjerm.

 

Kan godt hjelpe deg å koble HDMI kabelen fra din PC til din TV hvis du syns det blir for vanskelig ;) 

Lenke til kommentar

Dette så da bra ut? Jeg er faktisk der at jeg forventer at traileren kan være bedre enn det vi får som sluttprodukt og også være fornøyd med det.

Får vi det vi ser i traileren så er det jo megabra til å være en 3-4 år gammel konsoll med AMD 78xx teknologi

For meg så holder det lenge at RDR2 er et godt løft fra RDR (2010) og traileren vi så er så absolutt det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg syns også det så veldig bra ut, spesielt lyssettingen og røyken/dampen fra lokomotivet. Karakterene så litt meh ut men. 

 

Jeg satser på at det blir nogenlunde stabil 30FPS på PS4 Pro. Jeg kommer neppe til å vente på en eventuell PC versjon.

 

Her er traileren i høy bitrate for dem som er interessert:

http://www.gamersyde.com/download_red_dead_redemption_2_trailer_hq_30mbps_-38495_en.html

Lenke til kommentar

Jeg syns også det så veldig bra ut, spesielt lyssettingen og røyken/dampen fra lokomotivet. Karakterene så litt meh ut men. 

 

Jeg satser på at det blir nogenlunde stabil 30FPS på PS4 Pro. Jeg kommer neppe til å vente på en eventuell PC versjon.

 

Her er traileren i høy bitrate for dem som er interessert:

http://www.gamersyde.com/download_red_dead_redemption_2_trailer_hq_30mbps_-38495_en.html

Blir ikke lei den på en stund ennå :p Takk

 

EDIT:

De linkene fungerer ikke lenger, men torrenten funker :)

http://btt.gamersyde.com/RDR2_TR1_MULTI_US_1920x1080_HQ.mp4.torrent

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...