Gå til innhold

Advarsel om AS Infonor - ren svindel


Schreiber

Anbefalte innlegg

Beklager trådreinkarnasjonen, men googlet frem denne tråden etter å ha blitt ringt opp av dem nå. Har ikke fått noen pakke. Men jeg kan altså sende ut tusenvis av pakker og dermed kreve penger lovlig av alle som ikke svarer? Det virker jo ganske hensynsløst.

Jepp, disse folka er hensynsløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, disse folka er hensynsløse.

 

Så hvorfor blir de ikke stengt ned av forbrukerrådet eller andre instanser med makt til å gjøre noe med det? Man skal vel holde seg godt innenfor loven, ikke balansere på kanten? Mange av disse situasjonene har sikkert gått på andre siden av loven også, problemet har bare vært at mange ikke har turt å si fra eller ta kampen.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Prøver å gjenopplive denne tråden. De heter nå «Branninfo» og har utnyttet min mor som har demens til å jevnlig kjøpe deres latterlige sprayboks med «brannskum».

Endte opp med å svare hennes telefon når de ringte og de var sinnsykt innpåslitne og pågående og prøvde å pushe et lys som skulle plugges inn i stikkontakt for å lede veien ut av huset ved røykutvikling. Når jeg sa hun ikke var interessert bannet de og la på røret. 
 

Disse folkene utnytter eldre! De opererer i en gråsone men burde stoppes! Hva kan man gjøre? Slik burde ikke være lov! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...