Gå til innhold

E-SPORT: TV2 skal sende kamper fra Telenorligaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Dritbra! Hadde vært konge om de kunne snike inn noen csgo majors i sendeskjemaet sitt og :)

Skrevet

Sumo suger big time (tonnevis med reklame og dritt) men bedre en ingenting best hadde vøri på NRK men det er vel for mye å forlange! Liker ingen av spillene alikevel så det kan sendes på uruguaisk tv for min del :p

Skrevet

Dette er kjempebra! Vil bare legge til da at når man skal vise sendingene på Simon så burde dere ha en regel om at alt av skins er avslått for å ikke forvirre nye viewers ?

Skrevet

Kule greier, men vet vi noe om hvem som skal kommentere herligheten?

Counter-Strike: GO: Eskil «Fearsome» Uggen og Simen «warclOwn» Aas Henriksen

League of Legends: Eskil «Fearsome» Uggen og Julian «DogSledder» Nash

Overwatch: Christian «hansmeNt» Hansen og Jonas «AverageJonas» Nyløy Navarsete

Skrevet

"Begrunnelsen da var lave seertall og høye kostnader." Ingen ting kommer til å forandre seg, tro meg. Jeg gir det ett par mnd, før de også forstår at det er 0 mulighet og penger i e-sport i Norge.. sorry, sånn er det bare

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet (endret)

"Begrunnelsen da var lave seertall og høye kostnader." Ingen ting kommer til å forandre seg, tro meg. Jeg gir det ett par mnd, før de også forstår at det er 0 mulighet og penger i e-sport i Norge.. sorry, sånn er det bare

Publikummet er der, spørsmålet er mer om de greier å fange interessen deres til å se disse turneringene når det er så ufattelig mange turneringer å se på.

Endret av Slettet-GlDE6z

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...