Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer uten venner gikk til eksen for å prate


Anbefalte innlegg

Hatt et litt turbulent forhold til kjæresten der det var på et punkt der det nesten var slutt. Hun dro helgetur til hjembyen, vi ble enige om at vi er sammen til siste slutt og for at vi skulle prøve litt til. Etter en bytur tok hun ikke telefonen kl 03.30 og sa vi kunne snakke om 10 min da hun vsr kommet hjem. Mobilen gikk av nærmt eksen sitt hus, og kom på igjen 3 timer senere. Fikk melding 07.40 at hun var kommet hjem . Snap chat bilde viste det.jeg spurte hva hun gjorde i det området , hun kom på en syk historie om at gpsen find my iphone hadde feil , at hun gikk for å kjøpe burger alene til tross for at de hun egentlig var med er naboen hennes og kunne gått hjem med de, men valgte å gå 20 min feil vei for å kjøpe burger. At meldingen om morningen var sendt timer før , selv om hun også skrev det på Facebook samme tid. Hun kom med syke perfekte alibier og detaljer som stemte.

Ting var så perfekt detaljert. Noe skurret, jeg lot det ligge.Forholdet gikk på skinner i 3 uker før en annen app viste nøyaktig jeg anklaget hun sa jeg fikk opp en perfekt prikk på huset hansom (la oss si kevin)

J Da dumpet hun meg og sa dette var den siste dråpen. Vi snakket omtrent ikke. Jeg

Visste at noe var galt. og etter mange dager med at jeg er en paranoid stalker med falske anklager om utroskap. Jeg fant den ene mld på oppdrag hun glemte å slette og fant riktig person da jeg søkte på navnet,( det var siste eksen (Thomas) som bodde rett med siden av.ganske sykt!!

Når jeg sa jeg VET du var DA innrømmet hun at hun hadde vært der for å prate.hun sa at ingenting skjedde og hun husket alt, så senere sier hun beklager jeg husker ikke hvorfor hun dro eller hva de snakket om, men hadde husket om noe skjedde. De gode vennene hun kunne ta opp problemet med var ikke med på byn og da hun traff han på veien foreslo han at de tok en øl hos han.

Vi hadde kranglet mye og forholdet var kjipt. Jeg sa at sex det ville hjelpe oss og bånde igjen. Etter økten begynte hun å grine, jeg spurte om noe hadde skjedd, men var så mye følelser og hun hadde vært så lei seg i det siste lenge. (Igjen, sykt å si, men virker litt troverdig akkurat den biten. 3 uker senere fant jeg en eneste mld hun hadde glemt å slette.

Hun sa hun dummet seg med å gå dit, (tenker etterpå) og visste at bare hun sender en tekstmelding eller sier mer enn hei på byn så er det slutt (for å sette det litt på spissen) vår egen regel.

Vet ikke om jeg skal være kompis eller iscold til jeg finner ut hva som skjer. Hun prøvde å gjøre alt for å fikse ting, så tvingte hun til å sende melding . Hei, hva skjedde hos deg, hvorfor dro jeg dit? Husker vi kysset men hva mer ? Suss hjerter osv. (Over flere meldinger) fikk til svar, drakk du så mye? Skjedde ingen ting, rotet? Herregud vi snakket bare om alt og ingenting lol.(i forskellige meldinger)

(Hvis du spør en person om man hadde kondom under økten, så sier han ja eller nei). Jeg spurte om kyssing istedenfor og fikk de svarene ovenfor.enten har hun ringt og planlagt dette , ellers snakker hun sannheten .hun sier:

Jeg visste jeg var fucked hvis jeg nevnte jeg hadde vært osv. , ingen venner i nye byen vi bor i og ingen igjen i den gamle byen . Hun var lei seg over at forholdet over 2 år nesten ryker og trengte en venn. Så hun tok noen øl og pratet litt om alt og ingenting. Grunnen til hun gråt var at det var så mye følelser i sexen.

Vet dette ikke er kjærestematerialet, men spørsmålet er om jeg skal gidde å være venn med hun i det hele tatt. Om hun skal få bo her (da vi leier sammen) eller om jeg skal være avskyelig så hun flytter på dagen . Er det noen som tror at hvis du ikke hadde hatt venner og eksen var eneste venn at du kunne dratt dit for å hatt en hyggelig prat der du kan snakke ut lett om ting uten å være Lei deg? Hun dumper meg pga jeg anklager utroskap, men da jeg fant ut sannheten så angrer hun fordi forholdet har blitt så bra igjen før jeg fant det ut?

 

Anonymous poster hash: a8308...09e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste at noe var galt. og etter mange dager med at jeg er en paranoid stalker med falske anklager om utroskap.

 

Vet dette ikke er kjærestematerialet, men spørsmålet er om jeg skal gidde å være venn med hun i det hele tatt. Om hun skal få bo her (da vi leier sammen) eller om jeg skal være avskyelig så hun flytter på dagen .

 

Vel, jeg kan ikke si meg uenig i at du er en paranoid stalker etter hva du beskriver. Overvåker henne rett og slett.

 

Om du skal være venner med henne? Hadde jeg vært henne så hadde jeg kommet meg til helvete vekk og aldri snakket med deg igjen. Du tenker i tillegg på å være avskyelig for å få henne til å flytte... Toppen på kransekaka rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke kjærestemateriale (dg) er vel strengt tatt en understatment. Sorry men dette var ille. Forhold og følelser kan gjøre en både paranoid og få en til å ikke tenke eller ikke handle klart når kroppen er på høygir på seratonin ,endorfiner og adrennalin produksjon, men dette var ille. Mitt råd er å slippe dama fri, ta kontakt med psykolog og si du sliter med trust issues, blir paranoid og er kontrollerende.

 

Anonymous poster hash: 04b3a...524

  • Liker 3
Lenke til kommentar

morsomt at dere hakker på TS når dama gikk bak ryggen hans (til en ex) og løy om hun ikke hadde vært der. TS skjønte at noe ikke stemte og hun klarte å manipulere han til å tro at alt var hans feil, og hun bruker det som grunn til å slå opp med han.

Så etter at TS snoker litt mer, så får han bevis på at hun faktisk hadde vært hos ex'n og dama innrømmer at hun faktisk var hos exen den natten, men "det var bare for å prate". Plutselig husker hun at hun faktisk var der, men det skjedde ingenting. Det er egentlig TS sin feil at hun ikke sa sannheten, fordi han ville tolket det feil...

Det er jo heeeelt klart TS som er problemet her... 


Tror grunnen til at hun gråt under sexen var fordi hun følte seg dårlig fordi hun hadde hatt sex med ex'n tidligere og følte på en skyldfølelse. 

Jeg sier ikke at TS ikke dytter hun vekk med å stalke henne, men han burde jo helt klart finne seg en ny dame. Er vel ofte en magefølelse som får han til i bli mistenksom i utgangspunktet, og etter det blir man jo sherlock holmes. 

Aldri om jeg hadde godtatt at dama mi etter 2 år hadde dratt til ex'n sin og vært der en fuktig kveld på byen bare for "å prate". 

 

Endret av insomeseriousproblems
  • Liker 4
Lenke til kommentar

la meg omformulere meg her. ble vanskelig da jeg skrev det på mobil.

beklager rotete innlegg, ikke døm meg, men prøver litt tydeligere. Ja, vet dette kanskje er en helt annen historie.

 

Grunnen til vi kranglet var at hun inviterte en tidligere flamme ut på fridays og løy om hvem det var.

vi kranglet også om at hun endret navn på kontakter, guttenavn til jentenavn. hun beklaget snapchat,men ville ikke gjøre meg sjalu. selv om vi har en no-go på eks kjærester, mente hun at han ikke var en eks, (var bare en fuckboy i et halvt år) og at hun ikke gjorde noe galt. (kanskje dere ikke syns det er galt, men om dere er enige om at ekser er fy fy (untatt hei hade)

jeg blåser i om du henger med eksen, men jeg syntes man isåfall spør først.

så er middag uaktuelt for meg.  jeg sa jeg ikke fant meg i dette, men da ble hun dritforbanna, og ting begynte å gå dårlig.

Hun reiser til hjembyen. vi er fremdeles sammen

hun ringer meg alltid etter byn. hun sa til meg at hun er hjemme om 5 min, mobilen skrur seg av, og jeg trodde hun lå i grøften da jeg ikke hørte noe før kl. 6. jeg brukte find my iphone pga vi har avtalt at hvis det noen gang skjer noe så må vi passe på hverandre.

gpsen  viste et sted i grøften i nærheten av eksen. hun sendte meg melding og sa hun var straks hjemme kl 07.30 også. gpsen viste også noen få "checkpoints:"

hun fortalte at hun gikk for å kjøpe nattmat, noe som er helt absurd da hun satt på kebaben med venner og gikk da til en kebabsjappe en halvtime vekk for så å gå en time hjem. sa også at hun disset på feks Skaumarken, som er 8 km unna der gpsen viste. hun sverget til at gpsen var feil. hun fikk melding fra kompis dagen etter der det stod, hadde du det gøy på nachpiel?

jeg visste at noe skurret, og sa at hun løy. hun sa ingenting om nachpiel. hun nektet for nachpiel, hun sa jeg hadde trust issues, var gal i hodet at jeg ikke kunne tro på hun. at man stoler på gpsen  var galskap. (hentet fra google, find my iphone er mest sannsynlig så nøyaktig som en armlengde fra deg.

facts,

hun kommer hjem til meg, vil ikke ha sex første dagen, andre dagen hadde vi sex, hun begynte å grine.

jeg kalte hun en løgner, vi ordnet opp, ting gikk perfekt i mange uker før melding poppet opp, hvor jeg fant en gammel en (hun har jobbet hardt med å slette mobil og facebook meldinger, da hun ville BEVISE DET FOR MEG. hun glemte imessage.

 

 

 

vi vet at historien skurrer og ikke henger på greip. hun inrømte at hun ikke husket hvorfor hun brukte 4 timer igjen, men at hun kjøpte nattmat en halvtime unna, for så å gå en halvtime forbi huset for å disse, for så å gå hjem igjen. (ingen nach, edru kompis som hun snakket med på vei hjem, sa hun var på nach)

historien skurret, og etter 14 dager med helvete, fant vi ut at vi skulle gi det en siste sjangs, da hun innrømte "feil" og jeg gikk litt for raskt til løgn og utroskap.

hun fikk melding midt på natten en kveld jeg så på nettflix (kom opp på ipaden. Ja jeg var frekk nok til å se hvorfor hun fikk hjerter fra et ukjent nummer, jeg googla det , og fant eksen sitt navn.

om dere visste hvor syk historien var, hvordan hun løy meg i fjeset, gjorde jeg noe "sykt." jeg ble jævlig forbanna , og lurte på om hun var en lystløgner.

Jeg fortalte dette til en kompis. Appen er Facebook! Facebook har en stedshistorikk, som viser når du var i byn, på kebab, når du nøyaktig kom hjem og omtrent når du bæsjer på andre siden av huset.

den viste akkurat det samme som Find my iphone. jeg husket Find my Iphone bildet, da det var bilde av en spesiell vei. jeg så i samme svingen på facebook stedshistorikk, at det var nye hus der, og gjett om,der bodde eksen.

 

 

long story short. hun endrer navn på kontakter og inviterer ekser på middag og lyger til meg om hvem de er.

vi fordnet opp i ting. forholdet gikk perfekt, jeg fant melding, historien forandret seg

ting henger ikke på greip noen steder, ja , jeg krenket Facebook privatlivet hennes til slutt. hun løy til meg i 14 dager og kalte meg de sykeste tingene du kan tenke deg.

 

utrolig at vi ordnet opp, men da jeg fant meldingen. da gjorde jeg dødssynden å sjekke Facebook.

 

om du kan med hånden på hjertet fortelle meg at du som Ung,  at du aldri kunne søkt etter en savnet samboer, og at du hadde godtatt å bli grillet fra hun og venner så du får livet ditt kjennes ut som det er ødelagt, selv om du visste at du hadde rett. Du vet at ting skurrer, du finner melding fra eksen.

jeg skulle latt det ligge og gått videre

døm meg om du vil, men om du aksepterer meldinger fra eksen der det står takk for igår, så tja, har jeg egentlig ikke så dårlig samvittighet



Anonymous poster hash: a8308...09e
Lenke til kommentar

Dette kommer jo aldri til å fungere i lengden, så her er det kanskje mye bedre å forsøke å skilles som nogenlunde gode venner, fremfor å havne i en lignende situasjon en gang til.

 

Om en er ung eller gammel, så nei, jeg aldri ha snoket i noen ting som ikke er mitt. Om jeg ikke kan stole på den andre, så ville jeg ha avsluttet det hele. Det kommer aldri noe godt ut av det du har drevet med her.

 

Jeg sier heller ikke at hun er et "glansbilde", men hennes historie og versjon kjenner jeg ikke noe til, kun hva du har skrevet her. Mest sannsynlig så ville hun ha fortalt en annen story enn den du forteller, og den ville sikkert ha vist like mange ting som gjør at en ikke burde ha fortsatt forholdet uansett.

 

 

Les selv hva du har skrevet her, om hva både du og hun har gjort og sagt. Hva hadde du så rådet noen andre til???

 

Etter min mening, så burde dere absolutt gå hver deres vei før det utvikler seg enda mer.

For dere vil jo aldri kunne stole 100% på hverandre noe mer, og synes du at det er noe solid å bygge et forhold videre på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

så å være enige om å ikke ha kontakt med ekser er kontrollerende? å se at hun får 4 snaps fra en gutt med falskt navn og fake telefon numre er kontrollerende?

hun husket ikke hvor hun hadde vært, hun fikk vite fra an kompis 3 navn hun hadde vært på nach hos, men nektet å spørre da hun ville oppklare hva som hadde skjedd før jeg fant det ut.

Å være redd og bry seg om kjæresten, "spore " henne da hun aldri kom hjem og sjekke kl. 6 om morningen er ulovlig og dette er eneste tilfelle i et forhold over 2,5 år? hun sa jeg gjorde helt rett i dette.

 

greit, jeg sjekka facebook. hvordan er jeg paranoid når jeg hadde rett?

pga meldingen, løgn, og jeg trodde hun hadde blitt voldtatt pga oppførsel.

som paranoid og kontrollerende psykopat, har jeg lært at utroskap må man finne seg i.

å dra og overnatte hos eksen er lov når forholdet ikke er perfekt. å lyve om alt for at du vet at du er dummet deg er greit for å unngå konflikter. å stå for egne regler og avtaler som jeg gjør, betyr at den andre kan bryte de og du er gal for å påpeke at det ikke er greit. om det står takk for igår :* i en melding fra eksen, så har du ingenting med, og skal akseptere dette/dumpe henne.

 

fra spøk til alvor.

jeg trodde jeg gjorde det for min egen del (søvnløse netter, tankekjør) og hennes del pga hun husket ingenting.skattekartet var rett forran meg,  ", og jeg "åpnet" det. skal aldri gjøre det igjen . hun visste hennes del, jeg har funnet fred i sjelen. Nå vet jeg at jeg må stole på magefølelsen.  jeg fikk som jeg fortjente :closedeyes:



Anonymous poster hash: a8308...09e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...