Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan en mann tro at han er klar for noe seriøst og så ombestemme seg?


Anbefalte innlegg

Det var en gang en mann som jeg møtte litt, og mens vi datet la han ut et innlegg om nykjøpt leilighet, der han skrev: ".....denne karen blitt stolt eier av egen leilighet. Nå gjenstår det bare kone, bil, hund, barn, hytte og feriehus i Marbella, før livet er "komplett" som samfunnet skal ha det til. Så til alle (single) fruer i nabolaget: jeg har ingen av de ovennevnte ting, men er absolutt på utkikk!"


 


Hvorfor referere til andre fruer at han er på utkikk etter et forhold, når han allerede dater meg? Nå har vi ikke datet så mye ettersom jeg studerer i et annet land, men likevel...


 


En annen ting, etter hvert som tiden gikk, tok han mindre kontakt med meg, og etter sist gang vi møttes skrev han: "Du kan komme på besøk til leiligheten min til sommeren når du er tilbake?  :)Da er det litt varmere her og, fryktelig kaldt akkurat nå." Det svarte jeg med at det vil jeg gjerne gjøre hvis vi blir bedre på å holde kontakt.


Sommeren kom og han tok ikke kontakt, og når jeg sier rett ut at jeg ville møtes for å bli bedre kjent med ham, sender han meg en melding der han skriver dette: "Jeg skjønner hva du mener. Vi har vel heller ikke hatt så mye kontakt det siste året, og det har absolutt vært veldig hyggelig de gangene vi har møttes tidligere. Jeg er bare litt usikker på om vi har samme forhåpninger og sånn, så jeg tenker at det kan bli litt feil da. Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden og møtes for meg akkurat nå...." 


 


Har han ombestemt seg om meg, og derfor avviser meg på denne måten? Eller har han sånn generelt ikke lyst til å prøve å få til noe seriøst med noen som helst akkurat nå? Isåfall, hva kan grunnene være, jobb, at han ikke orker langavstandsforhold, at han generelt ikke er interessert i akkurat meg...?


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...