Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

høres jeg useriøs ut?


Anbefalte innlegg

Etter tre dater med en fyr, hadde vi en krangel på Snapchat som handlet om hans tvil på hva mine hensikter var ved min bruk av tinder og hotornot. Det som skjedde var at jeg sendte ham snap der jeg skrev "tinderdate" og et par dager senere sendte jeg en annen snap med bilde av en bok med grove vitser med caption "har mange grove vitser på lager for tinder-gutta:)". Denne snappen var sendt til tilfeldige personer på snapchat lista mi, bare for kødd og morro skyld. 


Først, så lurer jeg egentlig på hva hadde menn trodd om ei jente hadde sendt en slik snapp? Det HAN tolket det som var at jeg enten gjorde et dårlig forsøk på å gjøre ham sjalu eller at jeg prøvde å skryte av det.


Denne samtalen pågikk i 3-4 dager der jeg brukte et døgn på å svare på hans meldinger. Så endte det med at jeg ikke syntes han var så hyggelig siden han fikk meg til å føle som at jeg gjorde noe innmari galt. Så jeg fjerna ham fra Snapchat. 1-2 dager senere, sendte jeg ham sms med forklaring på at jeg satte pris på at han fikk meg til å innse at jeg oppførte meg barnslig og ga feil inntrykk av meg selv via sosiale medier uten at jeg var klar over det selv. Så nevnte jeg også at jeg skjønner nå at det ikke vil funke mellom oss, men syntes at det var hyggelig å bli kjent med ham.


Kort tid etter svarte han meg og spurte meg blant annet om hva jeg tenker om å bli venner på Facebook? Den kvelden, ble vi det. og det var han som skrev til meg først på Facebook. 


 


Også noe annet viktig å nevne. I løpet av vår samtale på Snapchat skrev jeg dette: "så vidt jeg har fått med meg så er du interessert i meg av en grunn som jeg ikke blir akkurat sjarmert av hos en gutt. Fra allerede første kvelden vi møttes prøvde du deg på meg, og spurte meg om å overnatte hos deg".


Da fikk jeg dette i svar: "Hmmm. Etter hva jeg husker så spurte jeg ikke om det, men ja jeg var ganske frempå. Og jeg respekterer at du ikke likte det...var ikke meningen å diskutere alt det her, jeg ville bare spørre deg hvorfor du sendte meg de rare snapsene som jeg overhodet ikke forsto hvorfor du sendte. Vi kan godt stoppe å diskutere det her nå...!"


Hva høres dette ut som for dere? Ville han være seriøs med meg, og med tanke på at han spurte meg om hva min hensikt var ved å sende ham slike snaps? Eller kan useriøse menn også begynne å lure på hva jeg holder på med?


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

 

Vil si du er ganske idiot som sender sånne snaps, får deg til å virke som veldig useriøs. 

fortsatt useriøs etter at jeg sendte ham sms ?

 

Det er mye lettere å rive ned tillit enn å bygge tillit. Hvis du ville noe seriøst med han her så dreit du deg ut. Du fremstår som både useriøs, barnslig og generelt lite reflektert.

Lenke til kommentar

 

 

Vil si du er ganske idiot som sender sånne snaps, får deg til å virke som veldig useriøs. 

fortsatt useriøs etter at jeg sendte ham sms ?

 

Det er mye lettere å rive ned tillit enn å bygge tillit. Hvis du ville noe seriøst med han her så dreit du deg ut. Du fremstår som både useriøs, barnslig og generelt lite reflektert.

 

ja, jeg skjønte jo det da han tok det opp med meg på SnapChat. Men etter at jeg sendte ham sms og satte pris på at han fikk meg til å innse at jeg var barnslig, så ville han bli venn med meg på Facebook...! Vi datet litt til, og det gikk måneder med mindre kontakt ettersom jeg studerer i et annet land. Og nylig så skrev han til meg dette: "Jeg er litt usikker på om vi har samme forhåpninger og sånn, så jeg tenker at det kan bli litt feil da. Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden og møtes for meg akkurat nå...." 

Hva mener han?

Lenke til kommentar

 

 

 

Vil si du er ganske idiot som sender sånne snaps, får deg til å virke som veldig useriøs. 

fortsatt useriøs etter at jeg sendte ham sms ?

 

Det er mye lettere å rive ned tillit enn å bygge tillit. Hvis du ville noe seriøst med han her så dreit du deg ut. Du fremstår som både useriøs, barnslig og generelt lite reflektert.

 

ja, jeg skjønte jo det da han tok det opp med meg på SnapChat. Men etter at jeg sendte ham sms og satte pris på at han fikk meg til å innse at jeg var barnslig, så ville han bli venn med meg på Facebook...! Vi datet litt til, og det gikk måneder med mindre kontakt ettersom jeg studerer i et annet land. Og nylig så skrev han til meg dette: "Jeg er litt usikker på om vi har samme forhåpninger og sånn, så jeg tenker at det kan bli litt feil da. Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden og møtes for meg akkurat nå...." 

Hva mener han?

 

Han mener det som står, han vil ikke møtes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva blir det neste..legger ut puppe og skrævebilder på Stories for alle sine tindervenner også?

Nå har jeg egentlig ikke brukt verken Tinder eller Hotornot på ett år, faktisk. Syns egentlig ikke at det kan sammenlignes med det du skriver her, for det var ikke meningen av å virke så useriøs. Jeg var bare blitt lei av gutter fra datingssider....og hvis de ikke vil noe seriøst, hvorfor skal jeg være seriøs da? Syns det er tusen ganger verre å bruke ei jente for sex enn å sende teite snaps da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...