Gå til innhold

Kamptråd: Hull vs Arsenal


Benbjo

Anbefalte innlegg

Ikke mange på Internett som har troen på Arsenal-seier i dag. Giroud er ikke i troppen, så Alexis på spissplass igjen. Ox starter helt sikkert også.

 

Arsenal kommer til å slite med å skape noe som helst mot et kompakt Hull-forsvar og bare trille ballen tannløst rundt på midtbanen som vi er vant til. Med det shaky forsvaret vi har så blir det minst 1 bakover.

 

Vil si Hull er favoritter til denne med den formen lagene er i. Ikke bli sjokkert over et tap og vær kjempefornøyd med U i dag.

 

Selv håper jeg at vi klarer å kjempe oss til 1 poeng. Det er maks jeg klarer å se at vi får ut av denne. Arsenal er rett og slett helt elendige om dagen.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal er rett og slett helt elendige om dagen.

Ikke helt enig. Troppen til Arsenal skal være bra nok, det er Wenger som er helt elendig og tilbakestående om dagen. Senil? Mange merkelige valg, uttak og ikke minst taktikk!

 

Ox får mange klippekort når det er mange andre som er bedre, hvem mener at Ox er bedre enn Campbell på kant? Det er Ox som skulle ha blitt lånt bort! Hvorfor satser vi ikke på en annen formasjon? Hvorfor bruker vi ikke mer av Xhala og Elenay?

Lenke til kommentar

 

Arsenal er rett og slett helt elendige om dagen.

Ikke helt enig. Troppen til Arsenal skal være bra nok, det er Wenger som er helt elendig og tilbakestående om dagen. 

 

Laget er ikke bedre enn sitt svakest ledd, og siden du mener at Wenger er elendig og tilbakestående om dagen (ergo lagets svake ledd), så har Benbjo sine ord i behold når skriver at Arsenal er helt elendige om dagen!!!!  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Ikke mange på Internett som har troen på Arsenal-seier i dag. Giroud er ikke i troppen, så Alexis på spissplass igjen. Ox starter helt sikkert også.

 

Arsenal kommer til å slite med å skape noe som helst mot et kompakt Hull-forsvar og bare trille ballen tannløst rundt på midtbanen som vi er vant til. Med det shaky forsvaret vi har så blir det minst 1 bakover.

 

Vil si Hull er favoritter til denne med den formen lagene er i. Ikke bli sjokkert over et tap og vær kjempefornøyd med U i dag.

 

Selv håper jeg at vi klarer å kjempe oss til 1 poeng. Det er maks jeg klarer å se at vi får ut av denne. Arsenal er rett og slett helt elendige om dagen.

 

Enig i mye du skriver, men dette er faen meg bare piss. Arsenal er på ingen måte underdogs mot et nyopprykkede lag. Arsenal SKAL vinne og er selvsagt favoritter. 

 

At du maks klarer å se at Arsenal kan få ett poeng er latterlig og jævla piss. 

Lenke til kommentar

Skal vinne dersom man ser på historie, men ikke dersom man ser på form og spill til begge lag. Hull har også hatt bedre tid til å forberede seg.

 

Historisk sett sliter Arsenal mot denne typen lag. Spesielt etter en bortekamp i CL i midtuka. Skulle jeg satt penger så ville det vært på U. Arsenal kan selvsagt få med seg en heldig 0-1 seier, men det er nok mindre sannsynlig enn alternativet.

 

Herregud, se på det laget. Mustafi fortsetter etter fadesen i midtuka. Alexis som spiss og Xhaka på benken igjen. Hvorfor ble han kjøpt for så mye penger hvis han skal varme benken? Hva er vitsen med at Coq starter denne kampen hvor vi kommer til å dominere possession?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...