Gå til innhold

Planlagt å kjøpe iPhone 7 i morgen? Det kan bli ekstremt vanskelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon.

Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud?

Skrevet

Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud?

Er heller forhåndsbestilling generellt jeg ikke skjønner meg på.

Skrevet

Er heller forhåndsbestilling generellt jeg ikke skjønner meg på.

Hvis du har lyst på et produkt, f.eks en iPhone kan du forhåndsbestille å få den i morgen. Hvis du ikke forhåndsbestiller kan du måtte vente til november. Hva er lurest å gjøre hvis du gjerne vil ha et produkt raskt der tilbudet er lavere enn etterspørselen?

Skrevet

Jeg bestilte sist fredag og får den i morra. Vet ikke egentlig om det kan regnes som "forhåndsbestilling" i tradisjonell forstand når man bestiller et ferdig produkt og får det etter en uke.

Skrevet

Jeg bestilte sist fredag og får den i morra. Vet ikke egentlig om det kan regnes som "forhåndsbestilling" i tradisjonell forstand når man bestiller et ferdig produkt og får det etter en uke.

Hvor du forhåndsbestilte din? Var det Telia?

Skrevet

Det værste av alt er at det er mange som oppgraderer fra iPhone 6 for å få iPhone 7. Folk har for mye penger ass.

De selger vel den gamle telefonen, og iPhone holder godt på verdien på bruktmarkedet. Dermed blir det ikke så veldig mye penger likevel.

Skrevet

iPhone-5-zombies.jpg

Kan du ikke samtidig slenge ut et bilde av Android-zombier som gnager på liket av Apple?

Hvorfor skal jeg det, iPhone selger jo veldig bra ? Ser ikke for meg at Android kommer til å få overtaket der

Skrevet

Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter.

Hva er gamle Samsunger verdt?

Skrevet

Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter.

Hva en "gammel samsung er verd" er jo et ganske vidt spørsmål, det kan være så mangt. Men det er ikke akkurat vanskelig å bruke mindre enn 6000 i året (10000 - 4000), på samsungtelefoner, om man har lyst til å spare penger på slikt.

AtW

Skrevet (endret)

Ble utsolgt på få minutter (iallfall på apple.no), men om du satt klar var det uproblematisk. Da jeg bestilte fem minutter etter at det ble mulig var det få farger igjen.

Endret av Audun_K
Skrevet

Hva en "gammel samsung er verd" er jo et ganske vidt spørsmål, det kan være så mangt. Men det er ikke akkurat vanskelig å bruke mindre enn 6000 i året (10000 - 4000), på samsungtelefoner, om man har lyst til å spare penger på slikt.

AtW

3000,- i året da jeg bytter ved hvert hele tall, bytter ikke ved S-utgavene...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...