Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy Note 7


Anbefalte innlegg

For øvrig har prisen sunket med over 1000 kroner den siste uken, så det kan tenkes at telefonen blir billigere så fort Samsung får produsert nok telefoner til de som har forhåndsbestilt.

 

Hva mener du? Telefonen hadde forløpig pris på 8490 siden lansering, så fordi noen satte den kunstig høgt med en gang betyr ikke at den har sunket med 1000kr den siste uken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker for meg som at Tek har lavere "forventninger" til Samsung telefonene ift Apple sine, og at Samsung testene derfor får mye mer entusiasme enn Apple. Er det bare meg som merker dette gang på gang?

 

Jeg synes TEKs testere virker bra nøytrale. Men jeg har merket at mange forbrukere jeg møter forsvarer sitt plattformvalg som om plattformen var en religion de er forpliktet til å forsvare og som de ikke har lov å være kritiske til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

For øvrig har prisen sunket med over 1000 kroner den siste uken, så det kan tenkes at telefonen blir billigere så fort Samsung får produsert nok telefoner til de som har forhåndsbestilt.

Hva mener du? Telefonen hadde forløpig pris på 8490 siden lansering, så fordi noen satte den kunstig høgt med en gang betyr ikke at den har sunket med 1000kr den siste uken

 

 

Jo. De to prisene som eksisterte på Prisjakt var på ca 9 500 og 10 000. Det er i ettertid at det har dukket opp nye aktører som har priset seg under dette. Det er ikke kunstig høyt når en Iphone koster det samme.

 

I ettertid meldte det seg på flere nettbutikker som la seg på i underkant av 9 500,-, mens CDON som eneste leverandør la seg på 8 490,- for kort tid siden (uten at det har vært mulig å bestille derfra, så den er utenfor prisstatistikken). I løpet av de siste par dagene (bokstavelig talt) har flere satt ned prisen til 8 490,- for å ta forhåndsbestillinger fra CDON.

Lenke til kommentar

Gleda meg skikkelig til denne men etter å ha sett hvor lett den får riper så har jeg kansellert bestillingen min.   Har ikke brukt noe skjermbeskytter på min Note 4 og du må lete ganske godt for å finne riper på den.  Note 7 tåler ca like mye som plast (3 på MOH)

Bare tenkte det kan vær greit å vite for de som skal kjøpe.   Dette er ikke en mobil som du bør ha uten skjermbeskytter.

Ref: 

Endret av Nado
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

For øvrig har prisen sunket med over 1000 kroner den siste uken, så det kan tenkes at telefonen blir billigere så fort Samsung får produsert nok telefoner til de som har forhåndsbestilt.

Hva mener du? Telefonen hadde forløpig pris på 8490 siden lansering, så fordi noen satte den kunstig høgt med en gang betyr ikke at den har sunket med 1000kr den siste uken

 

 

Jo. De to prisene som eksisterte på Prisjakt var på ca 9 500 og 10 000. Det er i ettertid at det har dukket opp nye aktører som har priset seg under dette. Det er ikke kunstig høyt når en Iphone koster det samme.

 

I ettertid meldte det seg på flere nettbutikker som la seg på i underkant av 9 500,-, mens CDON som eneste leverandør la seg på 8 490,- for kort tid siden (uten at det har vært mulig å bestille derfra, så den er utenfor prisstatistikken). I løpet av de siste par dagene (bokstavelig talt) har flere satt ned prisen til 8 490,- for å ta forhåndsbestillinger fra CDON.

Med engang mobilen ble lansert la de den ut i butikken uten mulighet for å kjøpe, men for å se specs osv. der etter satt de prisen ned pga. De fikk vite mer om det selv, så var bare en pris satt opp før de fikk den salgsprisen på 8500 ser det ut som. Så den falt ikke med tanke på at 10 000 var kun en veilendepris. Fordi det er akseptert å sette ned prisen og ikke opp.

Lenke til kommentar

At journalist peronlig ikke trenger, eller bruker s-pen, er jeg fa53s likegyldig til, og gjør lesingen uinteressant.

 

Hva hadde du forventet av ett Samsung produkt med merkenavne NOTE? Ærlig talt, objekt og subjekt, du vet forskjellen?

 

Derimot, hadde du av PERSONLIGE grunner LIKT s-pen, hadde teksten din også lyst av dette, sier meg uenig?

Derfor kan jeg si, kjøpte edge 7 ny når den kom, solgte den fort da den ga meg lite nytt, og A3 PERSONLIG var ett opplagt bedre og billigere alterativ, basert på mitt bruk!

 

Men når jeg gikk fra Samsung tab, til Samsung note, så åpnet det seg en ny verden innenfor håndtering av dokumenter, personlige filer, og andre ting i nettbrettverdenen. OG DETTE TAKKET VÆRE S-PEN. Det er nå lettere å håndtere, se på skjermen og i det hele tatt være en nettbrettbruker.

 

Fordi du mest sannynlig brukte pc og ikke penn på skolen, og derfor kanskje ikke vet helt hvordan man holder en penn riktig, så er det for oss som kan skrive med penn og papir en fantastisk nyhet at s-pen er oppgradert!! Har du holdt i den gamle? Brukt den,eller i det minste prøvd å like?

 

Vet at det er dette som blir det avgjørende for meg mtp ny tlf. Det blir det for mange andre gså, men ikke alle:)

Denne gangen kaster jeg både NOTE og A3 til fordel for NOTE 7, å som jeg gleder meg:)

 

Følger Anote HD med enda? Det var gull verdt og mye bedre enn s note på note8.

 

At Samsung har opprettet egen backup- tjenestte er også stjerne i boka. Mange som kanskje vil bruke android men ikke vil at Google skal ha ett, eller to øyne i hvert hjem. Det er sikkert gøy første gang du kan se din egen stue i 360 graders video med google street. . Men når du ikke ha bedt om det og de knipser bilde av mens du står på det ee benet mens du tar på deg trusa, da holder det for min del.

Bruk heller dine to klinkelkuler, det er live, direktesendt, 3D og med reality funksjon.

 

du vet, du savner sjelden noe før du har hatt det. Det gjelder s-pen også:)

Lenke til kommentar

Forresten, vil du vite om du holder pennen riktig? Ta tak i en penn, og se på pekefinger når du skriver. Har den "knekk" i leddet nærmest håndlaten.. ja, da er det noe galt og du burde besøke legen..

Er den deimot flat og ligger langs med pennen. Gratulerer, du klarer å holde en pinne med litt gammel dinosaur:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...